Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik Ben Nieuw Op Dit Forum En Had Een Vraag waarbij Ik Advies Nodig Heb. Ik Sprak Vandaag Met Een Oude Vriend Af Die Ik Lang Niet Had Gezien Om Een Jointje Te Roken. Toen Bood Hij Me Een Kaugompje Aan. Die Nam Ik Aan. Maar In Het Verleden heefd Hij Wel Eens XTC En Andere Harddrugs Gebruikt. Zou Het Kunnen Dat Hij Me XTC Of Een Andere HardDrug In Kaugom Vorm Heefd Gegeven Bestaat Uberhoud? Hij Haalde Het Wel Nieuw Uit De Verpaking Smith Sminth of Zo Iets Volgensmij."
"Bas zei: Als het XTC was, dan had je dit zeker wel gevoeld en ook wel herkend als een apart gevoel dat kauwgom normaal niet geeft. rofl En als je hoofdletters gebruikt met ieder woord, doe het dan ook bij ieder woord. Ik erger me eraan dat je 3 woorden hebt overgeslagen met hoofdletters. Klik om te vergroten... Ja Sorry Was Ze Waarschijnlijk Vergeten Man. Maar Bestaan Er Uberhoud XTC Of Andere HardDrugs In KaugomVorm? Dan Zou Ik Me Anders Voelen? Hoe Voelt XTC of Andere HardDrugs Aan Dan? Maar Was Al Stoned Dus Voelde Me Al Anders. Zou Ik Als Het Iets Anders Was Dat Nog Voelen Dan? En Me Pupillen Zijn Ook Een Klein Beetje Groter Dan Normaal Niet Super Groot Maar Wel Wat Groter Dan Normaal. Of Zou Dat Door De Wiet Komen?"
"stomme eend zei: Bij samengestelde woorden gebruik je twee hoofdletters, waarom is dat? Terwijl je volgensmij onterecht aan elkaar schrijft maar dan juist weer met maar één hoofdletter...? Ik ben helemaal in de war door je inconsequentie. Wat was je vraag ook alweer? Klik om te vergroten... Omdat HardDrugs 2 Verschillende Worden Zijn."
"De Dunne zei: Doe maar alleen een hoofdletter wanneer dat zo hoort. Dat leest veel fijner. Nu sla ik je tekst over. Klik om te vergroten... Oke sorry maar het is gewoon een gewoonte hihi"
"acht.zes zei: Dus dan zou het ook 'OmDat' moeten zijn. Maar goed, een samengesteld woord is gewoon 1 woord, punt. En hoofdletters gebruiken we alleen maar in bepaalde situaties, dus hoeven we hier al helemaal geen KopZorgen (hihi) over te maken. Klik om te vergroten... Ja het is een gewoonte , En soms kan het inderdaad erg Iritant zijn. Misschien het juiste moment om het af te leren."
"Wiet , Caffeïne En Nicotine. Maar nicotine gelukig niet meer In Tabaksvorm. Ben ermee gestopt alleen nog in me Jointje’s"
"Psychedelibee zei: Wat stop jij in je jointjes dan? Snuif of pruim tabak ofzo? Klik om te vergroten... Gewoon normale tabak. Maar ik gebruik het alleen voor Jonko. Ben sterk genoeg om geen peuk op te steken. En wat ik bedoel met gestopt met tabaksvorm Dat bedoel ik met normaal roken gebruik nu Tijdelijk de E-Sigaret"
"Pepperoni zei: Wanneer je een stukje van je sigaret in je joint stopt krijg je nog steeds nicotine binnen in tabaksvorm Klik om te vergroten... Neeee Ik wil niet meer verslaafd zijn aan sigaretten Roken. Dus ben daarmee Gestopt. , met Sigaretten Roken."
"Wanneer je zo knetter stoned bent en wanneer je gaat Slapen en je ogen dicht doet Je door allerij demensies of Poorten heen gaat en wanneer je je ogen open doet je zo Van denkt woooww ik ben echt Stoned Nice!!!! En je ogen weer dicht doet om weer in allerij demensies in Te gaan. En in slaap te vallen"
"Gabbertje zei: Welkom op DF! (Tenminste dat had ik nog niet tegen je gezegd hahaha) Ik wil je er toch even op wijzen dat schelden hier niet is toegestaan, ook op de manier hoe je het woordje kanker gebruikt mag niet. Er zullen hier mensen zijn die daar moeite mee hebben. Mijn oom licht momenteel ook op sterfen door de kanker dus vandaar Lees even de forum regels door om een bang te voorkomen: https://drugsforum.nl/help/terms Klik om te vergroten... Oh sorry was niet me bedoeling. Daarom ook KK maar zag meerdere mensen Het hier doen KK vandaar sorry zal het even Aanpassen."