Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jbruinsma zei: Mag ikk vragen hoe oud je bent? Klik om te vergroten... Uhh 16."
"Ha, Misschien een rare vraag maar Maar ik heb bij shag altijd een duizelig / beetje stoned gevoel ik ben een beginned roker. M'n vrienden lachen me dan uit van jo stoned van een sjekkie dus dat maakte me een beetje onzeker"
"De Dunne zei: Mijn advies is om te stoppen met roken. Ik denk dat je nog vrij jong bent dus besef je nu niet hoe moeilijk het is om straks te moeten stoppen later in je leven. Ook niet dat roken echt heel slecht is voor je. Stop nu het nog makkelijk is. Je bent echt niet minder stoer als je niet rookt. Is juist stoerder vind ik dat je niet mee loopt met je vrienden maar je eigen ding doet en mening hebt. Geloof me, ik ben in de jaren 80 op mijn 15e uit stoerheid en meedoen begonnen en heb na tientallen jaren heel veel roken (soms meer als een pakje per dag) wel 100 pogingen gedaan te stoppen. Zoooo moeilijk! Ze zeggen zelfs moeilijker als stoppen met bv Cocaïne. Mij is het gelukt aantal jaren geleden maar de meesten lukt het niet. Dus niet doen, alsjeblieft! Klik om te vergroten... Ik zal het proberen bedankt voor t advies"
"De Dunne zei: (enne je stinkt niet meer als je stopt dus meer aandacht van de meisjes/jongens..) Klik om te vergroten... Haha ja dat is waar"
"Jbruinsma zei: Weetje je bent j9ng net wat de dunne zegt ik ben ook jong begonnen man was 12 of 14dus als je het niet nodig bent niet doen later zou je jezelf dankbaar zijn maat👍😉 Klik om te vergroten... Ja, gaat goed komen."
"Bedankt voor de adviezen, Ik zal gaan stoppen."