Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eergisteren op een festival voor de eerste keer 4fma gepakt. Ben zelf bekend met xtc mdma en heb ooit eens 4fmp op en dat was mijn beste drugservaring ooit. Maar even terug naar 4fma, na 1 capsule ingeslikt te hebben begon deze na 45 minuten te werken. Gevoel was pijn zelfde als bij xtc als hij geland is. Gevoel was echt heel lekker en ik babbelde er op los. Bij xtc vind ik het altijd heel vervelend dat de tijd om lijkt te vliegen. Voor je gevoel ben je 10 min verder maar in werkelijkheid misschien wel een uur. Bij 4fma en 4fmp dus niet dat is ook de reden dat ik het ben gaan proberen. Ik had 3 ampullen ingenomen in een tijdbestek van 6 uur. Weet zo 1 2 3 niet hoeveel mg erin zat. Helaas was ik wel aan het bijten/drukzetten op men kaak en dat had ik bij 4fmp niet. S’avonds in bed gelegen kon ik niet slapen en na 6 uur in bed te hebben gelegen ben ik er toch maar uitgegaan. S’middags nog een uurtje kunnen slapen maar heel de dag nog het bijten/drukzetten gehad + mijn ogen die wijd open stonden, zat ik dan met mijn goed fatsoen aan een tafel met wat familie 🤦🏻‍♂️ en zelfs vandaag nog af en toe dat bijten gehad. Ook deze nacht slecht geslapen. Dusss… al met al kei leuke ervaring kwa euforisch, babbel en energie. Was echt top. De na-effecten vind ik dus weer niet zo leuk. Moet er wel bij zeggen dat ik een gastric bypass heb gehad dus het zou kunnen dat het bij misschien wel eens net wat anders werkt dan bij de meeste. Denk dat ik wat nieuws ga proberen bij de volgende."
"Dirkjan zei: Ik denk dat je 4-fmp verward met 4-fa (4-fluoramfetamine). 4-fmp bestaat niet, maar 4-fmph wel en dat is 4-fluoromethylphenidate, ofwel de 4-fluor variant van de op de markt gebrachte ritalin, dus methylphenidate. Een of andere koekenbakker heeft die naam verkeerd op de markt gebracht waardoor mensen 4-fa oppeens 4-fmp zijn gaan noemen. Klik om te vergroten... Zou kunnen ik heb het ooit jaar of 8 geleden een keer gekocht als 4fmp en die 4fmph heb ik pas geleden ook gehad maar dat was niks heb er toen 5 pilletjes op en serieus 0.0 van gevoeld."