Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien we eindelijk weer mogen feesten heb ik besloten na 2,5 jaar weer eens te gaan gebruiken. Nu heb ik al het een en ander geƫxperimenteerd op gebied van drugs en weet ik wat ik wel en niet chill vindt. Voorheen gebruikte ik eigenlijk altijd 4FMP op festivals omdat ik het scherp blijven er van super chill vindt in tegenstelling tot XTC waar ik niet weet wat links en rechts is. Nu is dit helaas nergens meer te verkrijgen en vroeg ik me af of 4FMA een goed alternatief voor is , ik heb de forums hier over redekijk afgespeurd maar niet echt een concreet antwoord op gevonden. is er iemand die deze vraag voor me kan beantwoorden? En zo niet mogelijk een ander alternatief heeft wat lijkt op 4FMP. hoor graaf van jullie !"