Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips voor gebruik aankomen festival

Tips voor gebruik aankomen festival

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
Ik zie dat je geen reatcie hebt gehad, ben je ondertussen al naar een festival geweest? Heb zelf geen ervaring met drugs op festivals dus kan je hier geen tips voor geven.

Ik ga zelf volgende week naar een psytrance festival en zit te twijfelen om truffels of 6apb te nemen..
D
Denzl13Lid
Aangezien we eindelijk weer mogen feesten heb ik besloten na 2,5 jaar weer eens te gaan gebruiken.
Nu heb ik al het een en ander geëxperimenteerd op gebied van drugs en weet ik wat ik wel en niet chill vindt.

Voorheen gebruikte ik eigenlijk altijd 4FMP op festivals omdat ik het scherp blijven er van super chill vindt in tegenstelling tot XTC waar ik niet weet wat links en rechts is.

Nu is dit helaas nergens meer te verkrijgen en vroeg ik me af of 4FMA een goed alternatief voor is , ik heb de forums hier over redekijk afgespeurd maar niet echt een concreet antwoord op gevonden.

is er iemand die deze vraag voor me kan beantwoorden? En zo niet mogelijk een ander alternatief heeft wat lijkt op 4FMP.

hoor graaf van jullie !
Z
ZeehondLid
whitesugar zei:
Ik ga zelf volgende week naar een psytrance festival en zit te twijfelen om truffels of 6apb te nemen..
Klik om te vergroten...
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Heb ook hele gave ervaringen gelezen van combinatie 1p-lsd met 6-apb.
Voor een psytrance feest zou mij dat geweldig lijken.
Uiteraard gewoon lekker doen wat je zelf wilt, leek me een aardige tip 😉
T
Trippy langkousLid
Zeehond zei:
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Heb ook hele gave ervaringen gelezen van combinatie 1p-lsd met 6-apb.
Voor een psytrance feest zou mij dat geweldig lijken.
Uiteraard gewoon lekker doen wat je zelf wilt, leek me een aardige tip 😉
Klik om te vergroten...
Ik zit te twijfelen aan trippen omdat ik bang brn dat het te intens word. Heb nog niet veel ervaring met truffels dus ik weet ook niet hoeveel ik moet doseren voor een lichte trip. En lsd heb ik helemaal geen ervaring mee dus dat ga ik niet voor het eerst op een festival doen.
Z
ZeehondLid
whitesugar zei:
Ik zit te twijfelen aan trippen omdat ik bang brn dat het te intens word. Heb nog niet veel ervaring met truffels dus ik weet ook niet hoeveel ik moet doseren voor een lichte trip. En lsd heb ik helemaal geen ervaring mee dus dat ga ik niet voor het eerst op een festival doen.
Klik om te vergroten...
Snap ik helemaal, heel verstandig van je.

Beter om in alle rust een nieuw middel uit te proberen.
T
Trippy langkousLid
Zeehond zei:
Snap ik helemaal, heel verstandig van je.

Beter om in alle rust een nieuw middel uit te proberen.
Klik om te vergroten...
nouja 6apb word voor mij ook de eerste keer hoor haha, maar dat is wel iets anders dan truffels lijkt mij..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."