Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry als er al een topic over bestaat, maar ben nog nieuw hier. Ik moet binnenkort naar de tandarts om mijn verstandskiezen te laten trekken. ik ben er als de dood voor... call me a sissy, maar ik wil toch wat benzo's nemen om daar wat relaxter heen te gaan. Kan iemand me hier vertellen welke benzo het sterkst angstdempend is? Ik zat zelf te denken aan diaze of oxazepam. Weet iemand hier nog een beter alternatief? Vraag 2 gaat over tolerantie. Ik heb geen lichamelijke verslaving, ondanks dat ik al 2 jaar met tijd en wijlen benzos gebruik. De dosis is langzamerhand wel behoorlijk hoog aan het worden, als ik nu een paar maanden stop heb ik dan weer genoeg aan 1 of 2 stuks? Alvast hardstikke bedankt voor de antwoorden, ik zit er echt wel een beetje mee. THANKS! Gr, D."
"Xanax dus. En hoe zit het met tolerantie? als ik nu een aantal maanden niet meer gebruik zakt die tolerantie dan ook weer? nu slik ik er soms 3 tegelijk (uiteindelijk worden het er meer, als ze in gaan werken) en dat gaat nergens over natuurlijk. kan iemand deze vraag nog beantwoorden? Dank goozers!"
"gebruik het zo'n 2 jaar lang, eerste jaar ging er een doosje van 30 stuks op in 2 weken. laatste tijd blijf ik gewoon bijpakken tot ik 's morgens niet meer weet wat ik gedaan heb allemaal. ik gebruik hoogstens (als ik wat heb liggen) 3/4 dagen achter elkaar, daarna stop ik ook altijd minimaal weer een paar weken. thanks voor de tip, ik ga nu sowieso ff een paar maanden kappen. groet!"
"Kan je trouwens ook de dosering misschien geven van de diaze- of oxazepam? In ieder geval goed dat je na die 3/4 dagen altijd even stopt, maar gebruik je die dagen de hele tijd? Dus van 's ochtends/'s middags tot je ergens crasht? ---------------------------------------------------------------------- ik nam ze alleen voor het slapen gaan en dan moet je denken aan 4 stuks midazolam/ lorazepam of wat anders. er zitten ook gewoon weken bij dat ik helemaal niets gebruik, maar merkte wel aan mezelf dat de frequentie omhoog ging, dat ik dus steeds vaker ging halen. helemaal nu ik een maand gestopt ben met blowen. zeker ff kappen nu dus, want als ik ze niet gebruik heb ik er ook geen last van. al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel een roesje mis. diazepam overigens 10 mg, al neem ik die niet zo vaak. recreatieve waarde is wat minder dan kortwerkende benzo's, vandaar."
"midazolam is meer hypnotisch, halfwaardetijd ook zeer kort dus een echte inslaper. angstremmend zijn er betere te krijgen. iemand nog een idee, of is oxaze/diaze voor deze situatie het beste? dank!"