Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal. ik ben echt een festival-gebruiker maar helaas hebben we die al ruim een jaar niet meer gehad. wij hebben nu af en toe thuis 4-mfa en xtc. nu merk ik dat als anderen om mij heen aan het kletsen zijn het prima gaat tot het moment dat het gaat inwerken, als men dan praat ga ik er niet echt in. als het dan wel lekker gaat en ik een beetje het gevoel heb dat het weer uitgewerkt raakt dan zou je iets van redbull kunnen drinken. maar laat ik nou helemaal niks kunnen drinken en eten. wel ijsjes maar verder niks. wat is jullie tip om dan weer een boost te krijgen? vorige keer was ik zo dom om steeds maar bij te slikken om weer die boost te krijgen, maar je raad het al, eenmaal in bed rare schokjes en niet meer stil kunnen liggen. ik weet dat dat echt te ver was dus graag tips om niet bij te nemen maar een oppepper te krijgen van iets.. dank jullie wel voor de reactie."
"nee het is idd echt heel anders dan op een festival. maar is er geen oppepper dus?"
"hahahaha en hopen op een festival zeker... wel bedankt voor je reactie."
"nee niet echt duidelijk welke dosis. ik denk ongeveer 100. ik neem er ook idd niet te veel van in op een avond. ja die verwachting... je weet dat je die niet kan evenaren maarja, onbewust he.. nouja zaterdag lekker multigroove met stel leuke vrienden.. we zien wel."