#1
Heb je een idee van welke dosis je inneemt?
Bij wat hogere doseringen kun je meer in jezelf gekeerd raken. Vaak ga je dan ook flink met je ogen zitten trillen enzo.
Maar MDMA schept niet per se een leuke sfeer. Het kan ook best zijn dat je hoge verwachtingen hebt van de MDMA vanwege je festivalervaringen en dat je dan teleurgesteld bent als de MDMA begint te werken als de sfeer anders is.
In mijn ervaring is thuis gebruik juist fijner met MDMA omdat je dan veel beter met bekende mensen een goed gesprek kan hebben over dingen die jullie echt bezighouden. Maar dan moet je wel de juiste mensen om je heen hebben en de juiste intentie.
Ik neem dan 80 - 140 milligram MDMA maar in ieder geval niet meer.
Bij wat hogere doseringen kun je meer in jezelf gekeerd raken. Vaak ga je dan ook flink met je ogen zitten trillen enzo.
Maar MDMA schept niet per se een leuke sfeer. Het kan ook best zijn dat je hoge verwachtingen hebt van de MDMA vanwege je festivalervaringen en dat je dan teleurgesteld bent als de MDMA begint te werken als de sfeer anders is.
In mijn ervaring is thuis gebruik juist fijner met MDMA omdat je dan veel beter met bekende mensen een goed gesprek kan hebben over dingen die jullie echt bezighouden. Maar dan moet je wel de juiste mensen om je heen hebben en de juiste intentie.
Ik neem dan 80 - 140 milligram MDMA maar in ieder geval niet meer.