Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan ik deze ook laten testen of worden deze niet erkend?"
"het is duur 25 euro voor een kwartje het is wel leuk spul maar niet te vaak ik zou graag orginele ludes willen proberen maar ik ben bang dat die wereldwijd OP zijn zo niet dan zal de werking wel vergaan zijn..."
"iemand ervaring met Sl-164 en wat is een dosis die je goed voelt niet teveel dus."
"Hallo, ik zit sinds kort in een benarde situatie wat betreft wonen ben uit elkaar met ex vriendin lang verhaal. Ik woon nu momenteel in een studio huis verdeeld met 3 personen Weing privacy ben momenteel 28 jaar Ik weegde 6 maanden geleden een gezonde 94 kg lengte 194cm Nu nog maar 76kg yess very shockingg Sinds ik in deze situatie zit slaap ik extreem slecht word wakker of slaap minder dan 5 uur wat de gewichts afname verklaard daarbij ook nog veel stress overdag eten doe ik prima maar stress icm weinig slaap is een aanslag op je lichaam moet werken 2ploegen 6 uur smorgens tot 14.00 En van 14.00 tot 22.00 avond Nu heb ik 20mg temazepan hier slaap ik aleen goed van in maar ik slaap niet door ik word wakker paar x per nacht nu heb ik aan mijn huisarts gevraagd voor een doorslaper oxyzopam maar mij werd mirtazepine voorgeschreven omdat je er blijkbaar goed van doorslaapt maar het is een anti depresiva is dit niet wat heftig als ik de bijwerking lees op internet word ik er zowat bang van wat is jullie mening / ervaring / raad"
"Benzoboss zei: Mirtazapine is vrij sederend en heefd de bijwerkingen dat je redelijk wat aankomt. Het kan mogelijk ook helpen met de stress gezien dit middel weleens word voorgeschreven voor angst. Mirtazapine word relatief vaak offlabel gebruikt voor het inslapen en werkt hier uitermate goed voor. Het enige echte nadeel is een half-waarde van 20-40 uur. Oxazepam zal geen flikker doen met het doorslapen. Dit middel werk maar een uur of 4 en daarna word je waarschijnlijk wakker. Ik persoonlijk denk dat het slapen al een heel stuk beter word als je stopt met het 16 uur per dag werken. Als ik 16 uur per dag zou werken dan zou ik ook 30kg afvallen en heel slecht slapen. Klik om te vergroten... 8 uur per dag"
"25tolife zei: Dan ga je weer naar de HA om te zeggen dat je liever een lormetazepam of o.i.d hebt. Dat je van dit spul niet kan slapen. Appart dat ze voor een AD heeft gekozen Klik om te vergroten... Het is voor het eerst in mijn leven dat ik om.een kalmeerend middel vraag aan mijn huisarts"
"Ik weet nog niet hoeveel mg maar ik ben bang dat ik op mn werk te ver weg ben van het venster om te presteren moet 3 mensen aansturen."
"Beste coke ooit ,gekocht in een bolletje van 10 gram Van een antiliaan goeie shit ouwe was 89% puur en zat geen verdere toevoeging in ik gebruik heel soms een klein beetje een klein streepje van dit en knallen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Toen ik dit in een bolletje binnenkreeg was het meer vet achtig het bolletje was moeilijk om klein te krijgen als je de coke probeerde klein te krijgen werden het grove korrels en plakte aan mn pasje even op een bordje op de verwarming en voila perfect crushbare coke zo ziet pure sos uit een bolletje eruit Bekijk bijlage 49852 Bekijk bijlage 49853"
"FredKroket zei: Heb je het getest bij een testcentrum? Klik om te vergroten... Ja"
"Basecoke is voor junkies"