Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeetje. Zonder onderbreking het hele forum grondig doorgelezen. Wat me zeer doet afvragen hoe het nu met je gaat, Berbatov. Goed verslag, en leuke discussie hier!"
"Ik zag hem dit jaar live! Kon wel janken."
"M (liggend op de bank): Oh, ik vind je zoo lief! Ik (ergens aan het staan): Aw, ik vind jou ook heeel lief! M: Oh, sorry! Ik had het tegen de tafel! Maar jij bent ook heel lief! Aan de truffels."
"M (liggend op de bank):"Ik ben stroop.""
"Hallo lieve drugsforum gerbuikers, Ik ga deze week naar lowlands en ben van plan om wat cocaine, speed en mdma mee te nemen. Weet iemand misschien meer over de drugcontrole daar? Of er drugshonden en of er veel wordt gefoullieerd en dergelijke op het festivalterrein? Ik neem niet zo heel veel van alles mee, maar ik wil toch wel voorzichtig zijn. Heeft iemand nuttige informatie en/of tips hiervoor? Alvast bedankt en misschien tot ziens op Lowlands 2010! Daze"
"Het is me opgevallen dat dit gesprek al maandenlang aan de gang is. Je begon deze topic om je ervaring te delen, het was een trip-report. Maar al gauw bleek dat men naast de "hé-goed-geschreven-man"-berichten, meer geinteresseerd waren in jouw ogenschijnlijk sluipende heroine verslaving. Fel reagerend op dat ene zinnetje van bijsmokkelen en de overziene gevaren van heroine, reageer jij op je beurt weer (fel) terug op andermans gebrek aan onderbouwing en kortzichtigheid. En wanneer men wel onderbouwd en ervaringsrijk is, ga je door over waarom het jou wel lukt en je levenslust en hoe belezen je erover bent. Ruw weg 90 procent van alle dialogen gaan zo en in 10 procent zeggen er mensen dat ze er wel in geloven, dat jij het wel kan. Vervolgens reageer je daar positief op. Nu is mijn vraag, wat haal jij nou eigenlijk uit deze dialogen? Gezien de mensen die het niet met je eens zijn, niet genoeg weten over jouw situatie of ongeinformeerd en/of kortzichtig zijn en de mensen die het wel eens zijn, niet echt verschil kunnen maken in hoe jij omgaat met jouw gebruik, want zelf weet je het natuurlijk het best. Ik bedoel dit ook helemaal niet aanvallend of wat dan ook, ik vroeg me alleen af waarom je in gesprek gaat met mensen hier al maanden lang, als ze je veelal frustreren. Ik heb nog nooit heroine gebruikt, dus ik heb waarschijnlijk niet veel nuttigs toe te voegen volgens jou, en ook al had ik dat, wat dan nog, toch?"
"Jeetje. Snel op je teentjes getrapt. Ontwenningsverschijnselen?"