Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"South Park en family guy doen het altijd erg goed bij het trippen, je hebt gewoon het gevoel dat ze tegen jou aan het praten bent en dat je er flak langs staat haha :P"
"Hallo Allemaal. Ikzelf zit nu al zo'n 2 jaar aan de Risperdal vast, ik neem 5mg voor het slapen gaan. Ik heb ook al meerdere malen Phillosifer's stone genomen terwijl ik op deze medicatie zit, het was niet bepaald n prettige trip, ik voelde mijn waarneming van tijd en ruimte wel veranderen maar had geen hallucinaties of extreem filosofische buien, maar werd er extreem moe van, maar toch was ik niet in staat te slapen, de truffel voelde als n vergif in m'n longen ademen werd erg moeilijk, ook ik heb PDD-Nos, en was al aan het speculeren wat het nou geweest zou kunnen zijn, n bad trip, overdosis, of het knalde gewoon op tegen de medicatie, nu ik hier de forum heb gelezen is het me al wel n stuk duidelijker maar ik snap nog steeds niet waarom de shroom als het ware geblokkeerd word door de Anti-Psychotica, weet iemand hier meer vanaf?"