Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Potverdorie, echt mooie ogen! Klik om te vergroten... Ik zie maar één oog?!"
"Spyro zei: Ik verwacht dat de andere net zo mooi is... 😜 Klik om te vergroten... Maar inderdaad, mooi oog! Tenzij die andere van glas is, zal die net zo mooi zijn"
"Purplext zei: Als laborant of apotheker het toch niet wordt, kan je altijd nog aardbeiensommelier worden Klik om te vergroten... Wat een topidee!"
"Rivalrie zei: Ik heb een bak aardbeien... Klik om te vergroten... Waarom heeft iedereen aardbeien?"
"Rivalrie zei: Goede vraag... Aanbieding denk ik? Haha Klik om te vergroten... haha wilde ik er nog achteraan zetten"
"Purplext zei: Ik heb ze niet, voel me buitengesloten 😢 Klik om te vergroten... Ik dus ook!"
"Rivalrie zei: Haha ik kijk scheel sorry voor de typo Klik om te vergroten... Wat heb je op dat je zo scheel kijkt dan? Of ben je vanzelf gewoon een schele?"
"Rivalrie zei: Haha xtc. Heb inderdaad een lui oog die wegtrekt als ik moe ben Klik om te vergroten... Oh sorry, haha ja zelf trillen mijn ogen altijd best wel als ik hard ga op de xtc en focussen is dan onmogelijk Misschien neem ik toch ook nog wel wat xtc (of 2cb, ben er nog niet over uit)"
"5-ReMI-DMT zei: Net naar het toilet geweest, helemaal probleemloos! HR: 131 Klik om te vergroten... Dat scheelt weer!"
""