Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Xtc ongeveer 4 x per jaar op een feestje of thuis gewoon voor de lol en de verdieping die t geeft (m'n vriend is geen goede prater en met xtc praat hij veel makkelijker). Daarbij op feestjes een beetje CK want heb m'n rug gebroken gehad en die is sindsdien a bit F*. Als ik thuis xtc doe dsn eindigen we altijd met ketamine erbij. Truffels gebruik ik alleen als ik soulsearching nodig heb (hoge dosissen, altijd in mn eentje) dit gebeurd zelden. Lsd samen met m'n partner, op vakantie in de natuur zonder NPC's (voor de niet gamer nerds, non playable character, oftewel nuchtere mensen) of lekker thuis (heb een hele psychedelische zolder gehad maar ben 2 weken geleden verhuisd en is niet mogelijk in het nieuwe huis, maar als we trippen kan ik die doeken altijd ophangen) en 2cb doe ik heel soms op feestjes als k geen zin heb in een kater vd xtc of ook in de natuur (60 mg) of een simpelere/kortere trip wil dan lsd."
"mitsubishi83 zei: Stevige pillen van rond de zomer periode 🚀🚀 Nog iemand ervaring met deze ? Was vooral in Bels geloof ik ,in Nederland weet ik niet zo meteen Klik om te vergroten... Waren in geleverd in Heerlen voor lab test. Was die week er ook(2cb laten testen) en die gozer er werkte kon er niet over ophouden dat ze nu wel te ver gaan. Hij zag de lol er niet van in."