Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor welke shop moet je maar een pb sturen"
"Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen."
"jcutter zei: Wat betalen jullie eigen voor 10 stuks rohypnols, van 1mg per stuk? Klik om te vergroten... gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker"
"maar zoals gezegd flualpraloam is voor mij de vervanger van etizolam naar 3 jaar slikken doet het niks meer jammer vond het de beste benzo destijds.mMaar dit komt ardig in de buurt soms moet je even wisselen."
"benzzzy zei: "fatal insomnia" Klik om te vergroten... fatal insomnia is de pest kan soms ook 3 dagen niet slapen maar ben niet iemand die het dagelijks gebruikt ivm ontwenningsverschijnselen dan maar wakker 3 daagjes wakker is geen probleem vind het zelfs wel grappig je gaat er van hallucineren en uiteindelijk ben je wel zo moe dat ik met 2 mirtapine genoeg heb.afwisseling liijkt mij belangrijk maar kan het mis hebben."
"DannyR zei: Heey,gaat t al iets beter ? heb exact hetzelfde .doe dit al 25 jaar xtc speed en benzos alcohol combi ,ging altijd wel ok tot 1 jaar geleden. Wist ook niet meer hoe in slaap te komen ,dood en doodmoe maar eenmaal plat op je kussen hooguit een paar sec wegdommelen en per direkt weer klaarwakker ook helemaal geen droombeelden om knettergek van te worden.na 3 maanden ineen gestort t lukt nu nog steeds niet t slapen. alleen wel met zolpidem de ene week,ander week ,oxazepam,dan weer zoplicon hoewel ik hier geen fan van ben de zoplicon .een goede combi is overigens zolpidem met oxa .Mirtazipine kan je proberen is een antidepresiva hielp bij mij maar 2 weken.maar wel naar dromenland.verder voelt dat bij mij ook zo alsof het kapot is,voeger ging ik ff liggen op de bank hoppa gelijk pitten maar dat is iederzo voorgeod verleden tijd heb ook hartrimestoornis maar das logisch na 25 jaar knallen nu 11 maanden clean van alcohol ,speed en xtc voor eerst in 25 jaar hoop dathet bij jou eerder hersteld maar bij mij is na 11 mnd nog steedss hopeloos zodra ik ga liggen weer klaarwakker .om niet elke dag benzos en slaapmiddel in je systeem te hebben zal ik af en toe nachtje wakker moeten blijven want na 7mnd dagelijks die troep begin je dat ook zat te worden. Suc6 jonguh ! hoor graagals ie beter gaat en wat er heeft geholpen . mzzls! oja werkt temazepam een beetje btw ? Klik om te vergroten... Dit is inmiddels ook hersteld"
"John Trap zei: Ik heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy. Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen? Klik om te vergroten... Bromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapen"
"in amerika zijn zijn analogen al helemaal verboden"
"inner_search zei: Bekijk bijlage 16414 Niet zo nieuw blijkbaar. Wist het zelf ook niet. Klik om te vergroten... zeer potent middel je gaat knokkie maar dan wel met bier erbij hoe dan ook 9 bromazalam zonder bier is bijzonder euforisch"
"Lorazepam is echt maar voor 1 week daarna ga je vehogen op het laatst zat ik op 10 mg lorzepam na een maand cold turkey gestopt dat resuleerde in boezemfibrilren daar heb heb ik weer zolpidem gekregen na een maand was ik opgeknapt ga nog wel regelmatig in de fout"