Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: Ik vind dit echt een super idee! Vendors die lopen te stuntelen kunnen levensgevaarlijke situaties creëren. Klik om te vergroten... ik heb een zeer betrouwbare vendor rc maar het staat er ook om bekend dat ze van het een op andre moment rotzooi aanbieden"
"Fyrckant zei: Dan is het toch geen betrouwbare vendor? Klik om te vergroten... rc venors zin over het algemaan niet zo betrouwbaar ze kopen in bij india en daar kunnen verkeerde batches tussen zitten ik ging ik eerst naar darknet das in principe veiliger maar rc is makkelijk verktijgbaar natuurlijk als een webshop."
"DannyR zei: rc venors zin over het algemaan niet zo betrouwbaar ze kopen in bij india en daar kunnen verkeerde batches tussen zitten ik ging ik eerst naar darknet das in principe veiliger maar rc is makkelijk verktijgbaar natuurlijk als een webshop. Klik om te vergroten... idd rc s zijn nooit zo betrouwbaar maar wel goedkoop"
"En benzos met alcohol doet mijn bloedruk stijgen naar hoog maar nu zonder alcohol is alles weer normaal"
"Blauweaap zei: Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen. Klik om te vergroten... mee eens ."
"Blauweaap zei: Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen. Klik om te vergroten... heb ook 25 jaar geblowd maar nu word ik para van het schijnt vaker voor te komen"
"Natozlato zei: Out gaan is slecht voor je hersenen. Zoek maar op op internet. Alcohol erbij drinken moet je echt niet doen, je vergroot de kans op out gaan. Of je gaat dood, of je beland op de IC. Maar verder vind ik ghb wel lekker! Eigenlijk vooral lekker om af en toe lekker geil te doen met m'n vriendje 😍 In gezelschap wat minder, want je gaat echt slap lullen en de meesten in mijn omgeving gebruiken het niet en dan zit je niet op hetzelfde level. Klik om te vergroten... ja je moet wel een beetje op hetzelfde level gebruken niet dat iedereen wat anders gebruikt dat klopt"
"Oke ja 60 ml doe ik nooit meer ,maar 5 ml met een benzo blijft aantrekkelijk om even een uurtje out te gaan"
"Geen intensive care meer voor mij maar ja mij mij weet je het maar nooit van mate houden nooit gehoord"
"Lorazepam is echt maar voor 1 week daarna ga je vehogen op het laatst zat ik op 10 mg lorzepam na een maand cold turkey gestopt dat resuleerde in boezemfibrilren daar heb heb ik weer zolpidem gekregen na een maand was ik opgeknapt ga nog wel regelmatig in de fout"