Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriend en ik nemen af en toe benzo's als we uppers hebben gebruikt op een feest. Nu waren de benxos op en hadden we nu zolpidem 7.5 mg Mijn vriend en ik zijn naar n feestje geweest, hij had voor het feestje nog flink wat pep gesnoven maar tijdens het feest niet meer, wel nog n tikkie 3-meo-pcp. Ik was dit keer nuchter gebleven kwa harddrugs omdat ik me niet fit voelde, ziekig beetje maagzuur 5:30 thuis Thuis gekomen van het feest, even lekker gebabbeld omdat ik flink dronken was. We vonden het spannend te nemen omdat we op meerdere plekken verschillende dingen lazen over hoe of wat en hoeveel je kon nemen. Hierdoor gingen we eerss proberen te slapen zonder. Ik stopte hier met alcohol drinken 09:00 ik ben in slaapgevallen 13:00 Mn vriend kon niet slapen, we hadden afgesproken dat hij ze dan gewoon kon gaan proberen wilde ze dan toch graag gaan proberen. Ik werd toevallig wakker en deed gezellig mee Hij leek er snel iets van te merken maar het was geen heftig effect, hij had ook helemaal niks gegeten Ik vond het den beetje een vies smaken. Ik was nog moe dus draaide me snel om Om 16 Ik baal dat ik weer wakker ben geworden, ik had gelezen dat zolpidem vooral goed was voor doorslapen. Ik voel me wel oke chill alsof ik benzos light heb genomen, waar ik normaal flink honger krijgt van benzos ervaarde ik zoiets nu pas toen ik aan het eten was, dat was super lekker en wou eigenlijk wel meer, al was het maar een boterham. Ik wachtte in de hoop dat mijn vriend nog honger kreeg Mijn vriend vertelde wel dat ik heel diep heb geslapen en ik heb niet doorgehad dat hij is gaan douchen. Ondertussen heeft hij een beetje op zn telefoon gezeten en is hij een paar keer naar de keuken gelopen om te blowen maar slapen is hem niet gelukt. Vraag me af ie misschien wat minder op zn telefoon moest zitten en meer proberen te slapen (hij zegt dat ie dat wel ook heeft gedaan) Om 19:00 we zijn nu glory aan t kijken en hebben er 1 bijgenomen. Ik voel me wel rustig, mijn vriend lijkt vooral hyper gefixeerd om zijn telefoon spel waar ik me lichtelijk aan irriteert Hij zegt ze inmiddels wel wat rustiger te voelen van de vorige zolpidem maar ademt nog wat onregelmatig met veel gezucht en gesteun Dat spelletje legt ie in iedergeval niet snel weg Na n halfuurtje is zn telefoon leeg en moet in de oplader Ik zit nu aan n lekker cup a soupje, ik voel me wel wazig in mijn hoofd maar niet op een vervelende manier. Ik voel me een beetje zen en op dit moment vind ik alles wel best. Wel moet ik vaak poepen wat ik ook heb van benzos. Ik besluit vanaf dit punt met mijn vriend mee te blowen 20:00 ik merk dat door de combinatie van zolp en de blow ik wel lekker traag begin te worden ook in het bewegen en hand oog coördinatie. Zwaar stoned, ik blow eigenlijk nooit nu is het moeilijk te onderscheiden wat de zolpidem levert en wat de wiet, ik neem van de volgende een stuk minder, ook ga ik vanaf nu weer op een laag tempo drinken. Ik heb het gevoel alsof ik heel zwaar ben en er een deken over mij ligt waar die niet ligt en ik het voelt alsof ik lekker diep wegzak in bed. 20:35 wel lopen allebij wat mankel Ik neem nog een zolp en wat paddo druppels, mijn vriend alleen de druppels De paddos komen bij vrij snel opzetten kleuren worden intenser en ik voel chill, beetje zwaar van de blow en n beetje misselijk maar niets waar ik niet mee kan dealen Vanaf dit punt hebben we dus gewoon een zware paddo trip gehad, in het begin wat oncomfortabel voor mij met de effecten van zolpiclon maar dat wende gauw. Ik zou zolpidem niet aanrader als slaapmiddel of vervanger van benzodiazepinen maar als je nets iets chiller de "day after" wil doorkomen zou ik het zeker doen Dit was mijn tripreportje en bedankt voor het lezen 👻"
"LifeIsAlmostGreatAgain zei: Dit is meer een beetje "ik gooi maar vanalles in mijn lichaam en kijk wel wat er gebeurd verhaal". Waarom Alcohol + Zolpidem + THC en dan nog paddo druppels er achteraan? Snap de logica er niet zo van. Klik om te vergroten... Vanaf 13:00 tot 20:00 zat er niks anders in mijn lichaam dan zolpiclon en heb ik dit zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven hoe ik dit heb ervaren. Ik dacht ik neem een huisje van een blow omdat ik daar vaak moe van wordt en lekker slaap maar aangezien mijn vriend toch niet kon slapen maar ze zich wel chill voelden zijn we lekker gaan trippen"
"Raver zei: 2 teveel Klik om te vergroten... Schijnbaar, gek idee dat dat te veel zou zijn Ondanks dat ik er terugblikkend meer van voelde dan in het moment gedacht vraag ik me toch af waarom het zo erg zou zijn"
"CuriousExplorer zei: Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen? Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper. Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem? Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf. Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen. Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien. Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje. Klik om te vergroten... Ja ik had gelezen dat je zon 7 uur van zou moeten door slapen. Wat ik ook eerder zei heb ik hele diverse dingen over gelezen dat je bijvoorbeeld absoluut niet meer dan 2 mag meenemen naar ook mensen die rustig 10 over een dag weg slikken (nu was dat niet mijn plan) ik had er uiteindelijk 3 en mijn vriend 2 op van 7.5 ik denk dat het wel uitmaakt of je dit tegelijkertijd neemt of verspreid Terugblikkend denk ik dat ik me ook chilller voelde dan dat ik dacht, een beetje ego strelend chill ofzo "Ik kan de wereld aan en neem lekker nog meer""
"Ze Herbs Mang zei: Er staat zopiclon in de titel, das een big difference. Daar moet je er geen 4 van nemen weet ik uit eigen ervaring 🤣 Klik om te vergroten... Het gaat ook om zolpiclon, gelukkig had ik er maar 3 dan 😳"
"Mevrouw Pløp zei: Misschien de volgende keer even de bijsluiter lezen ipv random op internet? - 'wekt slaap op' -> inslaper, geen doorslaper; - combinatiegebruik met alcohol is afgeraden; - dosering voor volwassenen 7,5 mg, dit mag niet worden opgehoogd. 'ik werd toevallig wakker dus ik deed gezellig mee': het zijn geen snoepjes he? Klik om te vergroten... Is dat niet de essentie van recreatief drugs gebruik? Tenminste ik doe geen drugs als ik alleen ben wat het ook gezellig maakt"
"Zeehond zei: Ik kan beter niets zeggen….maar het lijkt er niet echt op dat de reacties van meerdere leden ook maar een beetje tot je doordringen. Sluit me aan bij wat @Mevrouw Pløp zegt: je moet het helemaal zelf weten. Ga zo door. Klik om te vergroten... Zeker wel, ik zal dit zeker niet nog een keer gebruiken en al zeker niet meer dan 1. Gelukkig heb ik dan geen blackouts gehad maar wel een hele chille dag. Toch blijf ik het een apart concept vinden dat na alles wat ik ooit in mijn lichaam heb gestopt dit dan het pilletje zou moeten zijn waar je er geen twee van mag. Ik heb wat geprobeerd te googlen naar de werking en hoe dit zit maar werd er niet veel wijzer van."
"Mevrouw Pløp zei: De essentie van verantwoord recreatief druggebruik lijkt me om eerst te kijken wat je in je hoofd stopt en wat daar belangrijk bij is Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Zopiclon vervolgens niet aanraden als slaapmiddel (waar het echt prima voor werkt) maar wel om op te chillen.. tsja. Daar heb ik wel een mening over. Klik om te vergroten... Dat was voor de kennis die ik nu heb, en om te zeggen dat het prima werkt als slaapmiddel vind ik ook een beetje ver gezocht Elk persoon is anders en ervaren drugs en bijwerkingen anders, daarom schrijven we toch ook een beetje trip reports?"
"Jouw post sprak mij aan omdat ik zelf een vrouw ben gediagnosticeerd met borderline. Bij mij is het juist andersom, ik wil graag nuchterder leven maar laat mij makkelijk beïnvloeden door mijn vriend, ondanks dat hij ook weet dat ik minder wil gebruiken en het gebruik vaak lijdt tot fysiek en mentaal onfit-heid wat resulteert in zware depressies en veel in bed liggen. Bij mij gaan er meteen een hoop vragen door mij heen, waarschijnlijk omdat ik zelf dezelfde diagnose heb, maar zelf ook vaak het persoon ben wat juist zwart wordt gemaakt tegenover andere. Herken je patronen in jullie relatie/gedrag? Waar er 2 vechten hebben er toch ook vaak 2 schuld. Wat is de reden dat zij graag vaak gebruikt? Mijn vriend was bijvoorbeeld altijd negatief over mijn dagelijkse bezigheden of maakte express ruzie flak voordat ik wegging waardoor ik deze langzaam stukje bij beetje steeds minder ging doen tot ik alleen maar in bed lag en niks meer deed ("Onschuldige" dingen als oh bij die vrienden ga je zeker weer veel sigaretten roken, of oh dan mag jij alles opruimen op werk, alles wat ik deed was nooit goed) in deze periode ben ik heel veel gaan drinken en benzos gaan slikken en ook hem hierin meegenomen omdat ik niet alleen wou gebruiken omdat dan fout of evt als verslaving zou voelen, maar met zn tweeën was het dan normaal ofzo. Ik zeg niet dat jij zo tegen jouw vriendin hebt gedaan, maar misschien goed om te onderzoeken hoe dit gedrag is ontstaan. Mijn vriend en ik hadden de dagen erna ook vaak heftige ruzies omdat we misschien ook wel chagrijnig werden van de katers. Als het echt een heftige verslaving is zou ik er eigenlijk ook mee kappen hoe lullig dit ook is maar bij een verslaafde kom je altijd op nummer 2 terwijl zij op 1 staan bij jou. Overigens denk ik dat iemand zegt dat jij nuchter niet leuk bent sowieso geen goede match is. Wat jij omschrijft over jouw vriendin herken ik helemaal niet bij mijzelf, juist wat jij over jezelf omschrijft weer wel. Mijn vriend is narcistisch en dat herken ik dan weer wel bij haar. Ik lees heel veel pijn en onmacht in jouw verhaal en ik leef ontzettend met je mee. Aan de ene kant wil ik zeggen dat je moet rennen maar als ik dat zeg voelt alsof ik zeg dat mensen borderline niet geliefd mogen worden en alle vooroordelen die mensen over borderliners hebben kloppen en dat vind ik moeilijk. Ergens klinkt het ook alsof ze hulp nodig heeft, maar moet jij dat dan geven? En wil ze wel echt geholpen worden? Het beste advies wat ik je kan geven is dat wanneer je de knoop doorhakt dit ook definitief te doen en het contact volledig te verbreken, bespaar jezelf de drama en probeer alsjeblieft geen vrienden te blijven. Probeer alle confrontaties uit de weg te gaan of vraag iemand erbij wanneer dit nodig is, (bijvoorbeeld bij het spullen uitwisselen) als ze aan de deur staat en je wil haar niet binnen, bel de politie, ga niet fysiek worden en haar tegen houden want dat gaat sowieso fout. Nja goed ik zou hier echt nog uren over kunnen speculeren, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en kracht toe. You got this."
"Mindless zei: Ook echt gediagnostiseerd met narcistische persoonlijkheidsstoornis? Want hoevaak ik wel niet van vrouwen hoor dat hun ex "narcistisch" was. O ja? Is dat zo? We zijn allemaal mensen en hebben allemaal ego's. Dat betekent dat we praktisch allemaal weleens narcistische trekjes kunnen vertonen (kijk alleen al naar de selfie cultuur: dat geeft precies het narcisme in mensen weer en zowat iedereen is daar weleens schuldig aan (geweest)). Vooral jongere mensen. Maar iemand echt narcistisch noemen impliceert een beetje dat diegene een échte narcist is, ofwel: een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Het kán natuurlijk. Want ze zijn er wel. Maar dat houdt nogal wat in. Je krijgt die diagnose niet zomaar. Klik om te vergroten... Hij is echt gediagnosticeerd met kwetsbaar narcisme"