Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzedin 2x10mg geprobeert Werking: (generieke diazepam) * viel hard in slaap.. volgende x 1 proberen. 1x lorazepam voor slaap: 23:30 ingenomen *nog geen idee. Viel in slaap. 16:11 ksalol 1mg. 1 tab zojuist ingenomen. *effecten werken binnen: 50min.. matig, voel iets rust maar verder niks. Voel me 2.5 uur later nog rustig.. echter niks spectaculairs. *effecten nemen af in 3 uur 18:19 Ksalol 1mg 2x ga ik nu proberen 1x gekauwd 1x met water. Effect werkt binnen 25 min: 18:43 voel me lichter.. ook in mijn hoofd.. relaxter. 18:58 voel me mellow en licht. Waarneem war er gebeurt maar reageer langzamer. Oogcontact helpt maar mijn blik oogt wat sloom en afwezig. Lekker relaxed gevoel. 19:15: lopen gaat moeilijker. Ongecoordineerder, alsof je dronken bent. Als ik voor mezelf spreek zou ik lekker bank wiklen hangen met een goede netflix serie in een ""dondere of schemerige omgeving"" zonder teveel geluid om me heen (denk aan gillende kinderen, honden of mensen die specifiek jouw aandacht willen). Lekker mellow in je hoofd als je jezelf rust geeft en gunt. Persoonlijk heb ik geen zin in serieuze gesprekken, werk gerelateerde gesprekken of mensen in mijn buurt die ik niet vaak zie. *je bent trager van begrip. Autorijden of verkeerssituaties zou ik om die rede vermijden. (19:27). Dit is meer bedoeld om zelf of met een partner gewoon echt van je rust te genieten in een vertrouwde relaxte omgeving. Zoetigheid gaat er ook meer in (chocola, ijs, pindarotsjes, cheesecake etc.). Lekker rustig in mn hoofd. Stel dat je vrouwtje moe is en al om half 10 a 10 uur uur naar bed wilt. Dan zou dit voor mij de perfecte gelegenheid zijn er 2 te nemen onder genot van een mooie netflix serie. 20:00 coordinatie wordt al iets beter. Voel lichtelijkhelderder dan voorheen. Lijkt bij mij op ern piek can circa 1.5 uur Heb dw drang om meer te eten. Met name zoetigheid. Liefst chocola. 21:30 ben weer nuchter. Heeft piek van circa 1 tot 1.5uur 8:32 Ga nu 2x atizolm 1mg innemen. (1/2kauwen 1 1/2 slikken. ) Voel effect in: begin me lichter te voelen. Rust is wederom fijn en gewaardeerd. Perfectals de kids liggen te slapen en je rustig ik de bank kan liggen. 9:57 voel me licht te voeten mellow/relaxed 12:15 meest uitgewerkt."
"Benzedin 2x10mg geprobeert Werking: (generieke diazepam) * viel hard in slaap.. volgende x 1 proberen. 1x loraxepam voor slaap: 23:30 ingenomen *nog geen idee. Viel in slaap. 16:11 ksalol 1mg. 1 tab zojuist ingenomen. *effecten werken binnen: 50min.. matig, voel iets rust maar verder niks. Voel me 2.5 uur later nog rustig.. echter niks spectaculairs. *effecten nemen af in 3 uur 18:19 Ksalol 1mg 2x ga ik nu proberen 1x gekauwd 1x met water. Effect werkt binnen 25 min: 18:43 voel me lichter.. ook in mijn hoofd.. relaxter. 18:58 voel me mellow en licht. Waarneem war er gebeurt maar reageer langzamer. Oogcontact helpt maar mijn blik oogt wat sloom en afwezig. Lekker relaxed gevoel. 19:15: lopen gaat moeilijker. Ongecoordineerder, alsof je dronken bent. Als ik voor mezelf spreek zou ik lekker bank wiklen hangen met een goede netflix serie in een ""dondere of schemerige omgeving"" zonder teveel geluid om me heen (denk aan gillende kinderen, honden of mensen die specifiek jouw aandacht willen). Lekker mellow in je hoofd als je jezelf rust geeft en gunt. Persoonlijk heb ik geen zin in serieuze gesprekken, werk gerelateerde gesprekken of mensen in mijn buurt die ik niet vaak zie. *je bent trager van begrip. Autorijden of verkeerssituaties zou ik om die rede vermijden. (19:27). Dit is meer bedoeld om zelf of met een partner gewoon echt van je rust te genieten in een vertrouwde relaxte omgeving. Zoetigheid gaat er ook meer in (chocola, ijs, pindarotsjes, cheesecake etc.). Lekker rustig in mn hoofd. Stel dat je vrouwtje moe is en al om half 10 a 10 uur uur naar bed wilt. Dan zou dit voor mij de perfecte gelegenheid zijn er 2 te nemen onder genot van een mooie netflix serie. 20:00 coordinatie wordt al iets beter. Voel lichtelijkhelderder dan voorheen. Lijkt bij mij op ern piek can circa 1.5 uur Heb dw drang om meer te eten. Met name zoetigheid. Liefst chocola. 21:30 ben weer nuchter. Heeft piek van circa 1 tot 1.5uur 8:32 Ga nu 2x atizolm 1mg innemen. (1/2kauwen 1 1/2 slikken. ) Voel effect in: begin me lichter te voelen. Rust is wederom fijn en gewaardeerd. Perfectals de kids liggen te slapen en je rustig ik de bank kan liggen. 9:57 voel me licht te voeten mellow/relaxed 12:15 meest uitgewerkt."
"Beste, Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes. Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet. Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van). Iemand ervaring met Fentanyl? Alvast bedankt Daan"
"Tnx ik ga er eens induiken. Ben 37 heb nooit geen rust in mb fkikker en als de kids rond 8 uur in heb liggen neem ik aoms doordeweejs en vaak in weekend een chillpill om rust in mn koppie te krijgen en omdat ik recreatief ben aangelegd... vind ik dus die roes ook belangrijker. Hoef niet totaal van de planeet te zijn maar iwts zwaaardere roes dan oxycodon is wel een voorkeur eigenlijk."
"Jmths zei: De manier waarop je de Kratom extraheert / bereid kan veel invloed hebben op de uitwerking hiervan. Zo kun je bijvoorbeeld een koudwater extractie doen, een 'groene thee' extractie op 80C en een extractie met 100C doen. Hoe heter je de kratom extraheert / bereid (100 Celcius kokend water) des te meer actieve alkaloïden je uit het plant materiaal trekt, des te bitterder de smaak en des te sneller de opkomst. Als je boven de 40 Celcius verhit kun je echter ook alkaloïden / metabolieten 'kapot koken'. Persoonlijk zou ik waarschijnlijk een 80 Celcius water extractie proberen met Kratom. Klik om te vergroten... Ik heb hier een vraag over, artikel nog niet afgelezen, maar popt meteen in mij op. Kan je het niet gewoon kauwen en doorslikken, of juist niet doorslikken? Of kauwen en het fijnstof van de extract wat in het speeksel doorslikken en na zoveel ?? Minuten de restanten uitspuugen. Ga overigens absoluut geen maximum aan te raden hoeveelheid nemen. Zal eerder dan 1/4e doen, uitzoeken hoe lang het duurt voor ik wat begin te voelen. En of ik dat genoeg vindt. Ieder lichaam is anders uiterasrd. En is kauwen dan schadelijk voor het gebid? Dank je wel voor de duidelijke informatie trouwens."
"Jmths zei: Als je het makkelijk / praktisch wilt houden kun je echter ook de Kratom simpelweg met yoghurt / kwark vermengen en opeten. Of je kunt Kratom plantmateriaal poeder in '00' capsules steken en op die manier innemen / consumeren, via capsules kun je effectief de sterke smaak omzeilen. Klik om te vergroten... Lol sorry 😂😂😂😂 ok, hier was het antwoord van mijn spontane vraag. 1 allinea later (haha, doh). Mijn mentality is sterker dan het niet kunnen tolereren van een smaak. Dus het product zelf kun je dus kauwen en doorslikken, toch? Indien ik geen antwoord zou krijgen, google ik het even. Bedankt voor de nuttige informatie."
"Ganggang💯 zei: Met zelf onderzoek bedoel ik juist dat je je zo goed gaat inlezen in de drugswereld dat je zelf kan bepalen wat een goed alternatief is voor oxy. Iedereen gaat hier iets delen wat voor hem/haar werkte en positief was, dat kan voor jou juist heel slecht uitpakken. Nu vraag je hier slechts om advies en leg je daarmee je lot in iemand anders handen. De eerste verkeerde aanname was al gemaakt toen je dacht dat kratom niet verslavend zou zijn. Zelf onderzoek doen is niet alleen een kwestie van even iets googlen. Verdiep je bijvoorbeeld ook eens wat het stofje precies met je receptoren doet, op zo'n manier krijg je een veel beter beeld van wat je nou eigenlijk neemt en wil nemen. Helemaal als je jouw beweegredenen hebt om te gebruiken. Rust in je kop krijgen is niet perse recreatief, hoe vaak je het ook herhaalt. Een aantal interessante sites: Erowid Psychonaut wiki Reddit: r/drugs en r/researchchemicals Dit forum en drugsforum.info Klik om te vergroten... Heb ze ff gecopy pasted. P.s. Die lekkere mellow roes is echt wel fijn hoor.. Heeelijk. Zou alleen willen dat die roes dus blijft pieken op 1 niveau gedurende 4-6 uur."
"Rivalrie zei: Of gewoon wiet Klik om te vergroten... Ja doe ik soms ook maar dan moet ik echt de opbeurende sativa soort hebben. En lekker puur door een pijp roken. Ben namelijk al 2 jaar gestopt met roken. Dit doe ik alleen in het oosten van het land bij schoonfamilie. Lekker daar bij Saint Lewis met mn vrouw dr neef.. gaan we potje poolen.. Of heel soms daar als iedereen op 1 oor ligt. Dit doe ik 1x in de 1-3 maanden. Afhangend of ik er ben of tijd / zin in heb. Wat teveel wiet doet met mij is negatief. Het maakt me paranoïde om de 1 of andere rede. Teveel denken / gedachtes. Dus paar haaltjes of 1x klein pijpje vullen is meer dan genoeg. Qua wiet of hash geef ik dus echt de voorkeur aan een stoned waar ik opbeurend / euforisch van wordt en ook nog lekker mee kan komen met activiteiten en deel kan nemen aan( goede )gesprekken. MAAR geen coach potatoe wordt zeg maar"
"Salvia zei: Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan. Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook. Klik om te vergroten..."