Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb hier een hele tijd geleden al eens wat navraag gedaan over LSD, en nu kan ik er eindelijk eens werk van maken! Mentaal ben ik volledig klaar, maar nu komt de finetuning nog. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen Ik heb dus enkele zegeltjes kunnen bemachtigen die volgens de verkoper 100 µg zijn. Hoe betrouwbaar ze ook lijken te zijn, ik ga dit niet eventjes geloven. Helaas woon ik niet in Nederland en is het ook niet mogelijk om deze te laten testen. Daarom had ik graag jullie advies gewild. Sowieso worden er geen kwantitatieve tests meer uitgevoerd, dus ik ben van plan om een kwalitatieve test te kopen in een smartshop zodat ik toch al zeker geen vervuilde zegels naar binnen werk. Daarnaast zou ik uitgaan van de gemiddelde dosering die op straat aangetroffen wordt, zo rond de 70 µg (bron vind ik niet meteen terug). Voorlopig ben ik dan ook van plan om 1 zegel te nemen, lijkt dit een goed idee volgens jullie? Daarnaast zou ik willen zorgen voor wat eten en frisdrank/ verse sapjes. Qua muziek: ik ga erg lekker op techno en acid, dus daar maak ik me niet te veel zorgen over Is het ook zoals bij truffels dat je ineens in een hersenspinsel vast kan zitten en je enorm veel zorgen kan beginnen maken? Ik heb bijvoorbeeld enkele deadlines in de weken erna, zou dit al een negatieve setting kunnen veroorzaken? Wat ik ook bij truffels had, was dat ik totaal niet op m'n gemak was als er vreemde mensen in de buurt waren. Ik heb al gelezen dat er hier sommigen zelfs een bezoekje aan de supermarkt brengen. Dat ben ik niet zo snel van plan, maar kun je je wat meer normaal houden onder LSD? Onze planning is om rond 15u 's middags te beginnen, zodat het een half uurtje later ingewerkt is en bijgevolg ook rond 4-5u 's nachts kunnen gaan slapen. Eerst willen we wat kennismaken met de ervaring (dit nog tijdens het daglicht) om dan in de avond misschien eens wat plaatsen te gaan verkennen. Lijkt dit goed of zouden we beter wat vroeger beginnen om zo wat meer van de 'veiligheid' van het daglicht te profiteren? Alvast sorry voor de vele vragen, maar de antwoorden hierop zullen ervoor zorgen dat ik een heel stuk relaxter aan de ervaring kan beginnen. Ik heb nooit last van paniekaanvallen, maar een voorbereid man is er twee waard"
"Als je dan eerst erg laag doseert (laat ons uitgaan van 1/4 zegel), kun je dan nog bijnemen om het effect te versterken? Het is misschien veiliger om wat minder te nemen, maar als je de dosis niet meer kunt opbouwen, lijkt dit me een gemiste kans (of ben ik hier helemaal verkeerd?)"
"Oke bedankt, ik zal er rekening mee houden!"
"Hoi! Tijdje geleden, maar de eerste trip is een groot succes geworden! Trip report komt er nog aan. Uiteindelijk beslist om elk 1,5 te doen. Qua dosis zat ik volgens mij op de sweet spot voor een eerste keer"
"Mijn laatste was een white widow! Nu rookstop wegens examens Daarvoor nog jack herer gehad, rookte ik het liefst puur omdat die gewoonweg zo schitterend smaakt"
"Hey, Ik vond het wel eens leuk om hier m'n ervaring neer te schrijven met deze drugs, dus hier gaan we Eerst en vooral wil ik mezelf eens voorstellen. Mijn voornaam is D en woon in België. Zelf heb ik nog niet veel ervaring in de wereld van drugs en dit is zeer bewust. Ik rook ontzettend graag m'n jointje en wegens persoonlijke redenen heb ik beslist nooit iets anders te nemen. Truffels zijn hier de uitzondering op, en LSD ben ik aan het overwegen. Wat ik wel tamelijk gek vond is mijn ervaring met wiet enkele maanden geleden. Op dat moment rookte ik ongeveer een jaartje en had al tamelijk wat soortjes geproefd, een paar keer KO gegaan door combinatie met alcohol etc. Ik was een avondje uitgegaan en had enkele jointjes gerookt, ongeveer 6 biertjes gedronken en om 5u besloot ik naar huis te gaan. Op weg naar het treinstation kwam ik enkele mensen tegen waarvan één persoon me vroeg of ik toevallig een grinder bij had. Tuurlijk zei ik Deze had Jack Herer mee, een soortje dat ik nog niet kende. Na 30 minuten of zo had ik niet echt het gevoel dat ik zwaar stoned was of wat dan ook. Ze smaakte wel enorm lekker en het was een tamelijk dikke Maar op een gegeven moment sloeg die keihard in. Ik was volledig weg in m'n hoofd en voelde me zoals nooit daarvoor. Eerst dacht ik, lekker sativa effect, dus ging maar autistisch door met een stappenplan op te stellen van wat ik nog allemaal wilde doen voordat de trein arriveerde (om dan uiteindelijk niet uit te voeren omdat je zin krijgt in iets anders). Dat was op zich wel nog grappig, maar wat er toen op de trein gebeurde, was werkelijk uniek. Het snelle voorbijflitsen van bomen en de donkere sterrenhemel zorgden ervoor dat ik in een trance kwam. Alles raasde door m'n hoofd, ik was zo gefocust dat ik gigantisch veel gevoelens en prikkels te verwerken kreeg. En gek genoeg, dit leek echt op de psychedelische high die ik had van m'n truffels eerder dat jaar. Verder was ik ook uitzonderlijk lang stoned. Normaal ben ik van een jointje maximum 1,5u van de kaart, maar toen was ik echt 3,5u up in space Ik heb al enkele keren Jack Herer gekocht in een coffeeshop en de effecten zijn zeker vergelijkbaar. Heeft iemand van jullie gelijkaardige effecten van dit soortje ondervonden?"
"Hoi! Examens waren donderdag gedaan, dus dat was onmiddellijk een goeie reden om nog eens wat te snoepen. Ondertussen een weegschaaltje aangeschaft omdat MDMA wat moeilijk doseert naar mijn mening. Ik ben de avond gestart met wiet. Tussen 17u en 23u ongeveer 5 jointjes gerookt, met rond 19u een maaltijd. Ik had niet echt honger, dus een mango moest voor het gevulde gevoel en de suiker zorgen die ik nodig had. Tussen 20u30 en 23u had ik overigens 2 biertjes gedronken. Ik had wel zin om iets te drinken, maar wilde vooral voorzichtig zijn omdat ik nog wat wilde snoepen blijkbaar ben ik niet voorzichtig genoeg geweest... Om 23u30 heb ik een bommetje met 110mg MDMA genomen. Zelf weeg ik net boven de 80kg, dus dit vond ik een mooie maar verantwoorde portie. Ik heb ook de tijd goed in de gaten gehouden, en wat ik merkte was dat het vroeger insloeg dan wat normaal het geval is bij mij (in verschillende omstandigheden met gelijkaardige dosissen duurde het altijd ongeveer 35 minuten, nu kwam het 10 minuten vroeger op). Dan komt het vreemde aan het verhaal: ik ben daarna nog een half uurtje op dezelfde plaats gebleven (was in de studentenwoning van een vriend), om daarna te vertrekken naar een ander feestje. Tot dat moment had ik geen enkele aanwijzing dat er iets mis was, maar toen ik naar buiten ging met een paar mensen liep het net even anders. M'n maag begon hevig te protesteren, en ging ik redelijk hard over m'n nek. Uiteindelijk was ik 10 minuutjes in erbarmelijke staat, maar daarna ging ik terug even hard als voordien en heb ik me de hele avond geamuseerd. Die avond heb ik nog één biertje gedronken en voor de rest water. Mijn vraag is nu: hoe komt het dat ik mijn hele lijf uitgekotst heb? Alhoewel het de beste kotservaring ooit was, kom ik dit liever niet meer tegen Komt dit enkel door de biertjes, wiet of de combinatie? Of door de plotselinge verandering in setting? In het verleden heb ik nog nooit last gehad hiervan, alcohol blijft altijd beperkt in combinatie met MDMA (max 3 biertjes per avond) en wiet heb ik al altijd in elke mogelijke hoeveelheid gecombineerd..."
"Mijn vermoeden is dus bevestigd... Achteraf gezien wat onverantwoord, zeker combinatie alcohol (hoe weinig dan ook) en weinig eten. Die mango leek mij het beste idee om toch iets op de maag te hebben, maar dat passen we volgende keer aan Wat mij vooral het meest verbaasde, was het moment waarop dit gebeurde. Er was geen enkele aanwijzing dat ik mijn (hetzij bescheiden) maaginhoud op het voetpad zou uitspreiden. Ik was toch al een grote 20 minuten heerlijk aan het genieten toen het zich voordeed... Ook was het net op het moment dat ik van binnen (veel mensen, muziek, warmte en vertrouwde omgeving) naar buiten (koud, stil en naar mijn mening wat eng) ging. De reactie van mijn maag zal ongetwijfeld aan de combinatie liggen, maar kan de verandering in setting iets getriggerd hebben?"
"Hoi, hier nog een post van een newbie die eens een pilletje wil proberen Na enkele keren te overwegen om het toch maar eens te proberen, zijn er eindelijk concrete plannen gemaakt. Ik ben namelijk redelijk kieskeurig als het op een eerste ervaring aan komt en ik wil dus ook dat er zo weinig mogelijk fout kan lopen. Ik heb me ook al redelijk goed ingelezen hier op het forum, maar toch slaat de onzekerheid nog af en toe in (is wel al een heeeeel pak minder dan de eerste keer dat ik het overwoog). Het plan is dus om bij een maat een kwartje te nemen. De persoon van wie ik het heb zei dat het 180mg is, en ik zal hem maar vertrouwen op z'n woord (hier in belgenland heb je namelijk niet echt de mogelijkheid om het naar een testcentrum te brengen). Met de pil zelf is niks mis, heb er al enkele mensen redelijk hard op zien gaan Wat ik me nu zit af te vragen: zou een kwartje genoeg zijn voor een persoon die 75-80kg weegt? Het zou jammer zijn als ik er uiteindelijk niks van voel... En kan ik eventueel een kwartje bijnemen als ik na pakweg 1,5u nog altijd niks voel? Ik ben zelf redelijk nieuwsgierig, maar ben aan de andere kant nog wat op m'n ongemak dat die pil me slecht zal vallen en bijgevolg over m'n nek ga. Ik weet het: als je denkt dat het gaat gebeuren, is het onvermijdelijk. Maar zijn er manieren om het risico te beperken? Bijvoorbeeld op voorhand een jointje roken?"
"Of het echt 180mg is zullen we natuurlijk nooit weten, maar ik reken wel volgens deze waarde (nog niet veel dealers geweten die je meer geven dan wat ze staan te verkondigen dusja ). Het is inderdaad wel zo dat het overgeven nog door m'n hoofd rondholt, dus ik zal gewoon zorgen dat ik die avond m'n eten ga aanpassen (misschien een uur of 2 op voorhand wat fruit?). Zou het helpen om op voorhand een jointje te roken? Dan bedoel ik niet blowen en meteen slikken, eerder een uurtje van tevoren om het scherpe randje weg te nemen. Voor de mensen die mij afvragen waarom ik er zo mee bezig: ik heb om de een of andere reden een fobie van braken, ik kan er zelf niet veel aan doen... Maar die fobie gaat redelijk snel weg eens ik in een niet-nuchtere toestand kom Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis! Het zal dus waarschijnlijk toch eerder een halfje worden PS: bestaat er ergens een online databank van alle soorten pillen die de ronde doen?"