Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, ben nieuw hier, wil meteen ff hier wat neerzetten.. ik gebruik nu al zoon 15 jr speed, nu niet vaak meer (heb een kleine ondertussen) maar vroeger echt flinke trippies gemaakt op speed! vond het altijd vet tof! Zag op straat echt altijd als ik 2 of meer n8ten wakker was mensen lopen, mensen die de ramen aan het lappen waren, of de hond aan het uitlaten waren. mensen in bushaltes zitten. schaduwen nou ja noem maar op, en ik vond t wel leuk... het waren geen palen of bomen, ik zag ze gewoon lopen. soms keken ze naar me, maar gingen gewoon verder met 'hun ding' zeg maar... maar ik had t atijd pas na 2 3 nachten doorhalen. ben nu naggie door en zweer je heb net 2 geesten gezien. er bestaat gerede twijfel dat ik mezelf voor de gek hou en hallucieer omdat ik speed heb gebruikt, maar ik ken mezelf, voel me prima, kijk niet wazig of scheel, en geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde.. normaal zou ik vet 7 kleuren gescheten hebben in me broek, maar omdat ik nu beetje twijfel i.v.m de speed had ik gehoopt hier een antwoord te vinden maar nee... ik ga maar ff wat fotos maken ofzo, dan maar helemaal GHEAK togg!! pff, ff uitlokken die handel, en word t niks heb ik me tog nog ff vermaakt, nou ja voor degenen die t nog lezen, fijne avond nacht verder... ik ga ff fotos maken hahaha (* cross fingersz hope not to shoot some freaky chit) laterrz"