Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgende keer dus toch maar weer verse paddestoeltjes Bedankt voor de reacties!"
"Hey, Weet iemand of deze smartshop paddo's verkoopt Als hij er nog wel is wnt ik kan de winkel niet telefonisch bereiken of mailen.... De naam van de shop is Loco-motief greetz Dennis"
"En die bestaat nog? Hun e-mail alleszins niet meer Het is ver rijden daarom dat ik zeker wil zijn"
"Hey, Na mijn eerste keer paddo's een half jaar geleden (mooie trip op een halve portie) wilde ik gisteren nog eens trippen. Maar helaas zelfs 2 porties van colombiaanse, mexicaanse, hawaiiaanse en cyanescens deden mij niks. Het waren gedroogde paddo's waar we thee van hebben gemaakt (niet laten koken) + een chocoladereep. Bovendien had ik al meer dan 6u niks gegeten. Wat ging er mis? Greetz Dennis"
"Bedankt! Ben er vandaag geweest Philosopher stones gekocht (de laatste), wel beetje duur Tis de eerste keer dus mss schrijf ik binnenkort wel een reportje greetz Dennis"