Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb druppels Prazepam liggen. De dosering is 1mg per druppel. Gisterenavond een drupje of 20 genomen. Voelde er niet veel van, hoogstens een licht gevoel van rust (en tot vanmiddag een soort van 'numb' gevoel). Is er recreatief nog meer aan deze benzo (en wat voor dosering heb je dan nodig), of heb ik het wel gehad? Groetjes"