Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SirErick zei: Zo te lezen heb jij een prima nacht gehad met je vrienden. Klik om te vergroten... Hahaha zeker ja."
"Beste DF'ers, Ik lees al een hele tijd mee van jullie trip reports en ik vind het gewoon heerlijk dat mensen de dingen ervaren op de manier hoe ik het ook doe maar toch weer anders. Daarom wil ik ook mijn trips met jullie delen dus hierom: Dit is mijn eerste trip report en ik hoop dat het leesbaar is voor jullie Ik zal beginnen met mijzelf voor te stellen. Mijn naam is T, 19 jaar en ik heb al aardig wat ervaring met uppers zoals MDMA en Speed. Laten we nu beginnen met mijn report. Setting: Thuis bij S. Wie: Ik, S, en R. Drug: Geteste Speed op 73%. Hoeveelheid: 1 gram per persoon. S is een goede vriend van mij en R een goede vriendin. Ik en R verzamelden bij het winkelcentrum en liepen samen naar het huis van S. Eenmaal daar aangekomen zaten we op de kamer van S en we legden onze eerste lijntjes klaar om 19:55 en namen ze allemaal 2 per persoon om 8 uur in. We zetten de laptop aan voor wat muziek. (hardcore daar houden we altijd wel van. Vooral onder invloed ) Na ongeveer een half uurtje gehakt te hebben vinden we het tijd om even rustig op de bank te zitten met wat Drum n Bass zachtjes op de achtergrond. Om 9 uur nam S een klein lijntje maar ik en R besloten nog even te wachten met bijpakken. Om 10 uur hebben ik en R ook nog even een goede lijn naar binnen gesnoven en we besloten met z'n allen even een rondje te gaan lopen. Eenmaal weer thuisgekomen (het was alweer half 11) besloten we nog even een filmpje te gaan kijken op Netflix. Eerst nog even een mooie lijn gelegd en genomen. Na 3 kwartier te discussiëren zijn we erop uit gekomen dat we Chernobyl Diaries gingen kijken. Halverwege de film snapten we snapten er alle drie helemaal niks van en hebben de film afgezet en zachtjes wat muziek aangezet. Ondertussen was het alweer 1 uur en hadden we allemaal op onze eigen spiegel ons pakje leeg gegooit en geschraapt en zo veel mogelijk lijntjes neergelegd. Ongeveer nog 6 uit kunnen halen. Ik en R hebben er 2 genomen maar S besloot om het nu wat rustiger aan te doen omdat hij iets minder dan een gram had gehaald en nogal hard ging. (ik en S zijn gevoelig voor Speed en dergelijke) Toen gingen we maar eens denken over wat we konden doen vannacht want slapen word t toch niet. Playstation pakken! Call of Duty Black ops zombies erin gestopt en zeker tot een uur of 4-5 liggen gamen. Daarna heb ik nog 2 lijnen genomen tegelijk met S en R. Die laatste 2 zou ik gaan bewaren tot een uur of 8. Ik begon nu toch wel aardig te kaak klemmen en met mijn benen te trillen. Ik kon niet meer stil blijven zitten en ging even een rondje lopen. Dit heb ik bij S en R gemeld en ik ging er vandoor. Ik kwam buiten en die koelte van de nacht was overheerlijk. Een briesje in mijn gezicht waar ik tintelingen van kreeg over mijn hele lichaam. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik alweer een half uur weg was. Terug naar huis. Ik kom binnen en besluit in de spiegel te kijken hoe ik eruit zie. (ben altijd benieuwd tijdens t gebruiken) Mijn gezicht viel nog wel mee maar mijn pupillen . Ik vond t zo vet en mooi en bleef maar kijken. ik had bijna geen iris meer. Het begon onderhands weer licht te worden buiten en dat vind ik altijd balen na een nachtje trippen. Maar voor ons was het nog niet voorbij. Ik besef me dat ik nog 2 lijnen heb liggen en neem er eentje samen met S en R besluit nog even te wachten. Youtube stond aan en ik zet het nummer Psychedelic van Dr peacock en Zyklon. Die kicks en de melody waren zo lekker dat ik niet meer stil kon staan! Dus ik hakken als een gek op het hele nummer van 5 minuten wat me normaal nooit zou lukken, dus ik stond helemaal verbaast niet eens vermoeid. Heerlijk gevoel is dat. Uiteindelijk het laatste lijntje genomen om half 8 en op de bank gaan zitten tot 12 uur. Op naar de winkel want we hadden honger. Het vervelende wat ik altijd heb is dat ik in de winkel sta maar niet kan kiezen. Ik sta daar dan met super gepopte pupillen maar ik kijk of ik moe ben. Dus ik stond zeker 20 minuten bij het brood schap, heb uiteindelijk maar gewoon wat gepakt en heb dit gewoon kunnen eten zonder problemen. Ik vond het een supergeslaagde nacht en heb veel lol gehad. Dit was mijn trip report en ik hoop dat dit een beetje goed te lezen is voor jullie, en zo niet dan kunnen jullie me altijd corrigeren of tips geven. Sorry dat het zo een lang verhaal is maar ik vond het ook gewoon zo leuk om zo veel mogelijk met jullie te delen. Hartstikke bedankt voor het lezen! Groetjes T"
"Allemaal hartstikke bedankt! Ik heb het allemaal kunnen lezen voordat ik naar het feest ging en heb zeker naar jullie geluisterd en heb t alleen op de Speed gehouden. Ik heb een goede avond gehad. Dankjulliewel!!!"
"Ik heb t vooral na een avondje speed pakken bij een vriend S van mij. Dan begin ik meestal om 8 uur met het eerste lijntje en ga door tot een uur of 2 en red daar de hele nacht en dag mee. Tot een uur of 9 zondagavond dan begin ik toch wel in te kakken en val ik in slaap. Maandag voel ik me nog wel oke maar dinsdag ben ik moe, futloos, heb nergens zin in en het liefste wil ik de hele dag in bed liggen maar vaak rook ik dan even een dun jointje en voel ik me stukken beter.(<handig voor de mensen die moeite hebben met eten de dag na speed.)"
"Beste DF'ers, Ik heb al een paar keer MDMA(Laatste keer was 3.5 maanden geleden.) en Speed(Laatste keer was 2 maanden geleden) gedaan los van elkaar. Nou ga ik over 9 dagen naar een dik indoor hardcore feest. Ik heb een vraagje want ik wil graag weten of ik MDMA met Speed kan combineren en hoe dat is. Ik ben een jongen van 1,80 en 70 kilo."
"Oh, jammer. Ik dacht dat er een opvolger kwam voor de Groene Heineken. Ik vond ze altijd wel lekker maar kan ze nergens meer verkrijgen. Dit zeg ik niet omdat ik wil dat mensen mij een locatie geven, ik heb mijn eigen dealer. Maar om het zeker te weten. Er komen geen gele ups?"