Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou zeggen voor de experts, dienen een klacht in voor de medische fout en laat de familie van de slachtoffer een fikse schadevergoeding eisen."
"Tuurlijk moeten er zowel positieve en negatieve zaken komen, maar beginpost staat vol met vaagheden dat je het amper serieus kunt nemen."
"Beter minder verkopen dan helemaal niks verkopen toch ? Koper heeft zijn verantwoordelijkheden en verkoper heeft zijn verantwoordelijkheden."
"Verantwoordelijkhied van de verkoper is dat ze gewoon juist op de vragen van de klanten kunnen antwoorden en over het algemeen goede, juiste informatie geven. Het is niet hun taak om niet aan onwetenden te verkopen. Ze zijn immers geen liefdadigheidsinstelling. Verantwoord mee bezig zijn met paddo's ligt bij de verantwoordelijkheid van de gebruikers."
"jcutter123 zei: Nee, daarom is een folder wel op zijn plaats. Off: Jij bent van DBB? Klik om te vergroten... Jep. Gisteren aangemeld. Even mijn horizon verbreden Jij bent ?"