Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik zie meer en meer bij vendors nieuwe RC 2-CMC, het zou de vervanger zijn van 3-mmc (3-cmc), zijn er hier met ervaringen met deze 2-cmc! of eventueel tripreportjes, info is welkom, meningen! dankuwel alvast"
"Hallo, niet veel reactie op mij vorige post... ik zie meer en meer bij vendors nieuwe RC 2-CMC, het zou de vervanger zijn van 3-mmc (3-cmc), zijn er hier met ervaringen met deze 2-cmc! of eventueel tripreportjes, info is welkom, meningen! hopelijk wat meerdere reacties hierop... benieuwd... dankuwel alvast"
"Zeebats zei: Klik om te vergroten... Alvast hartelijk dank... toch al iets daarover gevonden en blijkbaar positief... THANKS"
"Graag wat ervaringen of tips ivm erotisch avondje.... al tijdje op zoek naar waardige vervanger... Vriendelijke dank"
"ok ik maak gebruik van Orcaboyke... ik wist niet dat ik deze nog had en aktief was... excuus dus... groetjes"