Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heineken en als er geen meer is doe ik het wel met andere zoals amstel"
"Natuurlijk is het bier wijn is niet te zuipen"
"Ik heb het liever gwn puur"
"op mijn 15de tog egt dronken daarvoor voelde ik nie egt iets voor alcohol meer voor wiet en hash ensow"
"LOL mssch nog wel even kijken"
"GVD had het net gemist :P moest me 3-dubbele koffie zetten bleek er nog eens geen pads in te zitten leek net water en toen opnieuw maken en toen ik eindelijk keek zei ze bedankt voor het kijken ofzoiets mja dan drink ik het wel hier op"
"precies en gwn nog eentje draaien"
"DreamWeaver zei: Dit soort incidenten verpesten het voor de massa die wel om kan gaan met de paddestoeltjes. Klik om te vergroten... ja idd ze verpesten het voor ons en dan willen ze vervolgens omdat er een paar hersenloze mensen bij zitten die er nie tegen kunnen verboden maken egt lelijk"
"caatje zei: Crusher zei: is wel een beetje onzin om alle jongeren te controleren terwijl ze zelf mssch ook zelf dikke junkies zijn Klik om te vergroten... Dit argument slaat werkelijk kant nog wal... Hoe oud ben je? Klik om te vergroten... 16 ma ik bedoel eingenlijk kijk er zijn ook heus wel politici die gebruiken wat dan ook en dan gaan ze zeiken over jongeren ook al zijn ze 17 of hoe oud dn ook"
"Ik heb em gezien maar dan ik nederland"