Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad? Groetjes, Creature"
"Ik heb niet echt tolerantie. Nog geen ervaring met opiaten. Kan het dan wel gevaarlijk zijn?"
"Ik heb 3 kwartier geleden 500 mg ingenomen en ik merk weinig. Alleen een beetje relaxed. Maar that's it. Het is wel met vertraagde afgifte. Dus ik weet niet of het dan langer duurt."
"Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me."