Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Da's nie veel in mijn geval, tenzij je alle legale shit meerekent...dan zijn het: alcohol tabak hasj & wiet zolpidem (keirelaxt slaapmiddel) oxazepam alprazolam (xanax) Remeron (hell wat een kutzooi is dat zeg ) St. Janskruid L-tryptofaan Aan de opwekkende zooi hoef ik niet te gaan aangezien mijn hart een kutafwijkinkje heeft waardoor ie nogal es zomaar op hol slaat"