Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugscontrole bij tomorrowland viel allemaal reuze mee. Razzia's idd bij amerikaanse vluchten. Als er geen grote angsthazen bestaan met vervoer van verboden middelen is het amerika. Dus die controles op vliegveld sloegen nergens op. Ze hadden 1dag hondje staan die kreupel liep en niks rook. Op tomorrowland werden er zo'n kleine 80 mensen gepakt. Deze gingen of te hard/gedroegen zich slecht(mensen lastig vallen etc) of gebruikte recht voor de snuffert van een bewaker. (Bron: EHBO. Vriendin van ons had een zonnesteek. 35+ graden + volle bak zon. Dus dan maar praten met de mensen van ehbo :P ) De straffen zijn: 75€ boete + ontzegging toegang festival = gebruikers hoeveelheid cannabis 150€ + Ontzegging toegang festival = gebruikershoeveelheid pillen/coke etc Gebruikershoeveelheid met pillen voor een weekend (wat ik heb begrepen van de beveiliging daar:P) = 4-5. Meer dan 5 wordt gezien als dealer. Dan ligt er net aan door wie je gepakt wordt. Bij de ingang = direct naar de politie. omdat ze bij de Belgische festivals tegenwoordig pop-up politiebureaus hebben. eenmaal binnen zal het liggen aan de beveiliger... Grenscontroles worden opgevoerd(Sowieso de vrijdag en zaterdag). Dan krijg je boete/rijontzegging als u betrapt wordt. (afhankelijk aan welke kant van de grens). Maar laat nooit je vriend jouw dosis meenemen. Dan zit je meteen aan dealerhoeveelheid en ga dat maar eens uitleggen..."