Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?"
"Dutchversa1972 zei: Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven. Klik om te vergroten... Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt."
"mitchieee zei: Lichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur Klik om te vergroten... Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip* of zoals wat ik vandaag had gehaald *modknip* voor dit weekend Lees ook ff de reactie hierboven voor wat extra info over t slikken enzo"
"Neo-Shulginist zei: Minuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje. Klik om te vergroten... Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten"