Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een klein glazen pijpje wat ik voor iets van15eu heb gekocht bij een smartshop en vaak gebruik. Ik heb echt een hekel aan tabak omdat ik niet rook en daardoor veel meer de nicotine lijk te voelen dan de wiet. Ook is het chill dat je niet hoeft te rollen en kleine beetjes wiet kan roken zonder meerdere keren dezelfde joint aan te steken. Vaporizers kunnen ook fijn zijn, maar zoals door @Martinus al gezegd, het is een stuk minder intens dan bijvoorbeeld een pijpje of bong."
"Utrecht; eerst veel naar Andersom en wietstok geweest maar pas ben ik langs de vip shop gegaan en die waren mischien wat duurder, maar heel vriendelijk personeel, goede wiet en hebben producten die je wat minder vaak tegenkomt zoals CBD joints en cured wiet."
"Ganggang💯 zei: Ik ben in Utrecht weleens op die boot geweest. Bestaat die nog? Klik om te vergroten... Zeker! Is nog steeds een heel ding hier hoor, wiet roken op een boot zal altijd wel aandacht trekken. Pas wel spacecake gekocht waarvan ik en mijn vrienden niks voelden."
"Heb je ooit indica of cbd strains geprobeerd? Deze werken wat kalmerender ipv stimulerend. Als je in de coffeeshop vraagt naar iets ontspannends hebben ze vaak ook wel wat goede aanbevelingen."