Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste lezers, mijn naam is Pascal en ben best nieuw in de drugs wereld, althans die van XTC/MDMA. Ik was op ADE en toen heb uk 2,5 pil in m’n mik gedaan en dagen daarna eigenlijk gewoon helemaal nergens last van dit feest duurde 10 uur lang. nou is mijn tweede keer aangebroken in Eindhoven met oud en nieuw in het klok gebouw en heb ik 3 pillen genomen over een bestek van 13 uur. Waarbij er 180mg MDMA in de pil zat. Nou heb ik dinsdag op beetje hoofdpijn na niks gehad maar der mate de dag werdt ik heel duizelig tot de dag van vandaag al 5 dagen dus heb ik nog steeds duizeligheid?! ik vroeg me dus af heeft iemand anders dit ook gehad? Of moet ik naar de huisarts omdat dr misschien wat anders mis kan zijn in mijn hersenen, want zo kan ik echt niet door t dagelijks leven 😅 laat Ff weten als je tips hebt of dat t gewoon echt uit zitten is of dat juist dit gevaarlijk is ofso?"
"Maar… was wel leuk oud en nieuw feestje😂😅maar gok ook dat dit 1x “fout” gaan niet erger is dan 10x gebruiken?"
"Ohja en idd ik had gelezen over die (…)lichaamsgewicht x (…)mg MDMA. Maar dit geld dus voor een avond en niet voor een x aantal uren?"
"Wollukker zei: Na 1x veel te veel pakken kun je al meer hersenbeschadiging op lopen dan 10x (afzonderlijk) fatsoenlijk doseren met voldoende pauze (lees: 2-3 maanden) er tussen. Nu zal het in jouw specifieke geval allemaal wel meevallen, maar onderschat deze drug niet! Lees inderdaad het MDMA/XTC handboek eens goed door. Hoeveel kg weeg jij? Klik om te vergroten... 95kg"
"Cerberus zei: (inclusief medicatie dus)? Klik om te vergroten... Nee verder gebruik ik niks heb ook verder totaal geen last van m’n serotonine of dat ik depri ben, zit gewoon lekker in m’n vel alleen had ii kaak pijn ofc en die duizeligheid die vandaag weer iets minder is geworden gelukkig!😀ik had mezelf wel goed ingelezen over hoeveel mdma je mag gebruiken op de avond alleen denk dat ik (en misschien meer mensen de fout in gaan) dat je harder wilt en harder en dat je eig het “niet meer voelt” terwijl je dan al hard gaat eig. Klinkt eig heel dom als ik het zo zeg maar denk wel dat veel jongeren hier ook last van hebben dat ze altijd hard willen gaan"
"Wel grappig dat het begint bij duizeligheid en eindigt in al deze coversaties😂 kleine update: duizeligheid is al minder hopelijk vanaf maandag weg"
"Mindless zei: Super dat je dit zo doet! Op zich is het misschien niet de verantwoordelijkheid van het onderwijs, maar het onderwijs is natuurlijk wel een mooie centrale plek om informatie te verschaffen. Als het via de ouders zou komen zou dat goed zijn, maar dat gebeurt lang niet altijd en daarnaast: welke puber luistert nou aandachtig naar zijn/haar ouders? En nog verder: welke puber volgt de adviezen van hun ouders op? Ideaal zou zijn als ze het van meerdere kanten horen/leren. En inderdaad zoals jij zegt: niet van de ene leraar wel en de andere niet. Als veilige omgang met drugs algemeen bekende kennis wordt, dan zal dat waarschijnlijk al heel veel helpen. Klik om te vergroten... Meer een taboe onder ouders, ik wordt t huis uitgezet als ze het weten😅😂"
"Einde vab het verhaal, sinds zondag geen last meer en weer helemaal de oude! Nu weer drie maanden wachten en gaan we door op Soenda maar dit x ietsjes minder! Hoe zit t met bijnemen van MDMA, ze zeggen dat t “beter” is om te doen?"
"ljuv zei: Dat zou in principe niet uit moeten maken, want de werkzame stof in xtc is ook mdma. Het gaat echt om je hoeveelheid mg mdma, of je dat nou in pilvorm of kristalvorm inneemt. Fijn dat je weet lekker gaat man! Teek ker💞 Klik om te vergroten... Maar goed in xtc zit niet alleen mdma? En mdma puur bijnemen heb je niet alle andere stoffen?"
"Dirkjan zei: Bizar hoevaak mensen met deze vraag komen. MDMA IS XTC. Alles wat er bij zit is of vulstof, of een andere psychoactieve stof . 3,4-methylenedioxy-n-methylamphetamine dst is de stof Klik om te vergroten... Waarom hebben ze dan hier aparte naam voor bedacht?"