Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, wij zijn 2 leerlingen van Sint-Maarten Middenschool in Beveren, België. Wij zijn op zoek naar mensen die verslaafd zijn of waren; of iemand die veel van farmaceutische drugs afweet. Zouden we misschien iemand kunnen interviewen via e-mail of msn? Groeten, Jan en Gil"
"Oom Klaas zei: Wat voor vragen ga je stellen en welk doel dient het? Klik om te vergroten... Goh... Zowat van: Wat zijn farmaceutische drugs, wat houdt dat in, verslavingsinfo, risico's, legaliteit enzo van die vragen... Het zou echt super zijn als we iemand van hier zouden kunnen interviewen Het is voor een spreekbeurt en voor een schriftelijk werk."
"Zijn er kandidaten die liefst gratis willen?"
"Aangezien we het beter anders hadden aangepakt, hebben we hier een vragenlijst gemaakt: 1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt? 2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving? 3. Welke middelen gebruik(te) je? 4. Als je afgekickt bent, hoe dan? 5. Hoelang ben/was je verslaafd? 6. Heb je ooit al een overdosis genomen? 7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs? 8. Is je leven erdoor veranderd? 9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken? 10. Heb je nog advies voor andere mensen? Het zou super zijn mocht je deze lijst beantwoorden. Onze verontschuldigingen als we het wat verkeerd aangepakt zouden hebben. Groeten Gil,Roy,Sophie en Jan"
"Winehouse zei: Goed gedaan ! 1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt? Ik ben niet verslaafd aan medicijnen 2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving? NVT 3. Welke middelen gebruik(te) je? Ik heb verschillende benzo's gebruikt: temazepam, oxazepam, diazepam, bromazepam 4. Als je afgekickt bent, hoe dan? NTV 5. Hoelang ben/was je verslaafd? NTV 6. Heb je ooit al een overdosis genomen? Overdosering volgens de bijsluiter wel, maar een gevaarlijke niet. 7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs? Ja, medicijnen heb ik gecombineerd met drugs. Benzodiazepines met alcohol of met speed. 8. Is je leven erdoor veranderd? Op drukke momenten in mijn leven kan een benzo wel wat goeds doen, ja ! 9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken? Een verslaving is hardnekkig, ik denk dat ik dat zou hebben ja. 10. Heb je nog advies voor andere mensen? Langzaam afbouwen met medicijnen. Klik om te vergroten... Hartelijk bedankt!! alle antwoorden zijn welkom"
"Zijn er nog mensen die willen reageren? Alle antwoorden zijn welkom!"