Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Herken dit wel, blijft gewoon lastig. Zeker als je een jaar gewoon niet met hem/haar of gesproken heb. Ik heb afgelopen jaar gewoon niks gebruikt, door de studie. Je kan er altijd gewoon gebruik van maken door niet meer op zoek te gaan?"