Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuidige prijzen 2022

Huidige prijzen 2022

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ChxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag eens zien wat de huidige prijzen overal zijn, als men verder kan toevoegen en de prijzen van alles in jullie buurt laten weten. Ik merk dat sommige 8x zoveel durven vragen dan wat ik betaal en de kwaliteit is nergens (zelf half) zo goed als waar ik nu ga, dus vraag me af of dit overal dan zo geëvolueerd is.

voornamelijk Heroïne, ik zelf betaal steeds *modknip* goede kwaliteit en heel uitzonderlijk zal ik maximaal eens *modknip* betalen, maar ik zie nu dat het zelf in hoofdstad Brussel al naar *modknip* of zelf al gehoord van mensen die *modknip* hebben betaald..

Is het dan zo extreem gesteld vantegenwoordig? Of hoor ik enkel de klachten van mensen die niet zo goede contacten hebben?
Verder lijkt het me wel interessant te horen of de prijzen van andere producten nog zijn veranderd in de laatste maanden (sinds Covid)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prijzen mogen niet genoemd worden helaas , zie regels.

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Kan alleen zeggen dat ik geen verschil merk. Eerder andersom dat benzo's etc wat goedkoper zijn in vergelijking met 4 jaar terug.
Ps misschien is het in België duurder als in NL
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chxx zei:
Ik wil graag eens zien wat de huidige prijzen overal zijn, als men verder kan toevoegen en de prijzen van alles in jullie buurt laten weten. Ik merk dat sommige 8x zoveel durven vragen dan wat ik betaal en de kwaliteit is nergens (zelf half) zo goed als waar ik nu ga, dus vraag me af of dit overal dan zo geëvolueerd is.

voornamelijk Heroïne, ik zelf betaal steeds *modknip* goede kwaliteit en heel uitzonderlijk zal ik maximaal eens *modknip* betalen, maar ik zie nu dat het zelf in hoofdstad Brussel al naar *modknip* of zelf al gehoord van mensen die *modknip* hebben betaald..

Is het dan zo extreem gesteld vantegenwoordig? Of hoor ik enkel de klachten van mensen die niet zo goede contacten hebben?
Verder lijkt het me wel interessant te horen of de prijzen van andere producten nog zijn veranderd in de laatste maanden (sinds Covid)
Klik om te vergroten...
Het noemen van prijzen (en hiernaar vragen) is niet toegestaan. De prijs die je voor het negeren van die forumregel betaalt is in principe een permanente ban. Voor deze keer kom je weg met een officiële waarschuwing.

Lees de forumregels even goed door en hou je daar voortaan aan.

Groet Mevrouw Pløp

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."