Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspilletje verkeerd gevallen..last van mn hart

pilletje verkeerd gevallen..last van mn hart

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Partyuser432Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!
(Ik ben zaterdag naar awakenings geweest, daar heb ik rond twee uur een mdma pilletje geslikt en de tweede een aantal uur erna. IK bouw meestal op met een halve en neem daarna nog twee of drie halve gaat altijd prima. Nu nam ik een hele en ik voelde me niet helemaal oke.. Hij sloeg niet in en ik werd steeds misselijk. Ik voelde mn benen niet echt meer (kon wel lopen ) en voelde me een beetje vaag. Ik raak gelukkig nooit in paniek, ik weet dat iets verkeerd kan vallen. Ik heb hierna geprobeerd het slechte gevoel weg te halen door een lijntje coke te nemen maar dit had geen effevt. Ik heb hierna maar een lijntje speed genomen want ik wilde er van af. Ik heb (natuurlijk) de hele nacht niet kunnen slapen en voelde me steeds raar. De volgende dag heb ik ook niet goed kunnen door slapen en was steeds duizelig en misselijk.)

Het feest was zat en t is nu woensdag en hoewel ik nu weer slaap enz heb ik steeds 'last' van mn hart en ben ik duizelig. Ik heb nog nooit iets raars met mn hart gehad en ik maak me eigenlijk wel zorgen. Ik denk dat het een soort van hartkloppingen zijn. Ik heb dit op veel momenten door de hele dag. Straks is het een prop ofzo..heeft iemand dit weleens mee gemaakt? Ik vind het eng.

Alvast bedankt!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had je je pillen laten testen? dat zou iig moeten doen, dan weet je wat je slikt en dan weten we ook of het gaat om xtc die slecht gevallen is of andere rommel waarvan je kunt verwachten dat het niet voelt zoals je zou willen.
Coke en speed bijnemen als xtc niet goed gevallen is, is niet zo handig aangezien je vertrekt vanuit een slecht gevoel. En dat je er de dagen erna klote van voelt dat mag ook duidelijk zijn. Slapen, sporten, gezond eten en doorbijten.
C
ChrystalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inderdaad niet slim om ook nog eens coke en speed ernaast te gebruiken, dat is vragen om problemen.
Er zijn twee mogelijkheden waarom je je zo voelde:
1, het waren erg slechte pillen zoals hierboven al is geschreven, In dat geval heb je dus eigenlijk nog mazzel gehad want het had slechter uit kunnen pakken. tegenwoordig moet je ze echt laten testen om te voorkomen dat je geen troep koopt!

2, Je hebt teveel mdma in 1 keer binnen gekregen. misselijkheid, verslapte spieren, hartkloppingen en een vaag gevoel zijn hier symptomen van. Als dit het geval is geweest moet je het gewoon even de tijd geven, drink ondertussen een drankje (alcohol vrij) met veel suiker, je zult dan zien dat het na een half uurtje beter gaat (ik spreek uit ervaring) Waarschuw altijd iemand anders dat je je slecht voelt en zorg ervoor dat je er niet over gaat piekeren maar blijf positief!
En gebruik nooit meerdere drugssoorten door elkaar! blijf af van die coke!!

het beste zou zijn geen drugs meer te gebruiken uiteraard maar die dag komt nog wel :wink:
Mits je van die andere rotzooi afblijft natuurlijk.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is het helemaal niet het beste om van drugs af te blijven. Het beste is om zelf bewust te kiezen wat je doet en om op de juiste manier te gebruiken als je het doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."