#1
Hoi!
(Ik ben zaterdag naar awakenings geweest, daar heb ik rond twee uur een mdma pilletje geslikt en de tweede een aantal uur erna. IK bouw meestal op met een halve en neem daarna nog twee of drie halve gaat altijd prima. Nu nam ik een hele en ik voelde me niet helemaal oke.. Hij sloeg niet in en ik werd steeds misselijk. Ik voelde mn benen niet echt meer (kon wel lopen ) en voelde me een beetje vaag. Ik raak gelukkig nooit in paniek, ik weet dat iets verkeerd kan vallen. Ik heb hierna geprobeerd het slechte gevoel weg te halen door een lijntje coke te nemen maar dit had geen effevt. Ik heb hierna maar een lijntje speed genomen want ik wilde er van af. Ik heb (natuurlijk) de hele nacht niet kunnen slapen en voelde me steeds raar. De volgende dag heb ik ook niet goed kunnen door slapen en was steeds duizelig en misselijk.)
Het feest was zat en t is nu woensdag en hoewel ik nu weer slaap enz heb ik steeds 'last' van mn hart en ben ik duizelig. Ik heb nog nooit iets raars met mn hart gehad en ik maak me eigenlijk wel zorgen. Ik denk dat het een soort van hartkloppingen zijn. Ik heb dit op veel momenten door de hele dag. Straks is het een prop ofzo..heeft iemand dit weleens mee gemaakt? Ik vind het eng.
Alvast bedankt!
(Ik ben zaterdag naar awakenings geweest, daar heb ik rond twee uur een mdma pilletje geslikt en de tweede een aantal uur erna. IK bouw meestal op met een halve en neem daarna nog twee of drie halve gaat altijd prima. Nu nam ik een hele en ik voelde me niet helemaal oke.. Hij sloeg niet in en ik werd steeds misselijk. Ik voelde mn benen niet echt meer (kon wel lopen ) en voelde me een beetje vaag. Ik raak gelukkig nooit in paniek, ik weet dat iets verkeerd kan vallen. Ik heb hierna geprobeerd het slechte gevoel weg te halen door een lijntje coke te nemen maar dit had geen effevt. Ik heb hierna maar een lijntje speed genomen want ik wilde er van af. Ik heb (natuurlijk) de hele nacht niet kunnen slapen en voelde me steeds raar. De volgende dag heb ik ook niet goed kunnen door slapen en was steeds duizelig en misselijk.)
Het feest was zat en t is nu woensdag en hoewel ik nu weer slaap enz heb ik steeds 'last' van mn hart en ben ik duizelig. Ik heb nog nooit iets raars met mn hart gehad en ik maak me eigenlijk wel zorgen. Ik denk dat het een soort van hartkloppingen zijn. Ik heb dit op veel momenten door de hele dag. Straks is het een prop ofzo..heeft iemand dit weleens mee gemaakt? Ik vind het eng.
Alvast bedankt!