Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hooi, Afgelopen weekend heb ik voor de eerste keer xtc gebruikt. Vrienden van me gebruikten al en mijn vriendin en ik hadden aan het begin van de avond toch besloten dat we het gingen proberen. We hadden in de middag al wel gedronken en rond 6 uur iets gegeten. Ik had een kwartjekwartje , na een uur voelde ik nog niks. Ik heb toen een kwart bij gepakt. Een half uur later sloeg hij kei hard in. Iemand keek mij aan en zei tegen mij 'blijf rustig door ademen'. Toen gingen we even naar buiten en gaven ze mij dexstro en Fanta. Ik voelde mij zo kut maar bleef rustig. Ik had wel de gedachte 'nooit meer en ik wil naar de ehbo'. Hij zakte gelukkig wel snel. Ik ben de tent weer in gegaan toen ik me beter voelde. Maar even later kreeg ik het weer benauwd ik ben toen met iemand een blokje om gaan lopen. Toen ging ik lekker maar zoals ik van andere hoorden misschien iets te hard. Ondanks de slechte ervaringen toen hij insloeg, wil ik het bij een volgend festival weer proberen. Mijn vraag is hoe kan het dat hij zo hard binnen kwam en was dat al de gedachte van bad gaan? Hoe kan ik die heftige inslag voorkomen? Xx"
"Bas zei: Hoe hoog was de 1e dosis, je 1e halfje? Als dit al gelijk is aan het maximale mg/kg, dan heb je gewoon 2x die dosis binnen gekregen. Je maag zat volgens mij niet echt vol, dus dat hij zo laat insloeg kan weinig daarmee te maken hebben. Maar mocht die 1e dosis een hoge dosis zijn, dan zou ik toch even wat langer wachten met bijnemen als je denkt dat hij niet inslaat. Anders klapt ie uiteraard dubbel in, zoals je nu hebt gemerkt. Is wel herkenbaar hoor, dit. Je vind het gewoon geen aangenaam gevoel als het harder werkt dan verwacht, dan wil je er het liefst zo snel mogelijk van af. Door te gaan denken; 'ik ga hard, ik ga hard', zal je lichaam hier ook op reageren met 'ik ga hard'. Op dit soort momenten, probeer jezelf rustig te houden door met andere gedachtes te komen dat jezelf kalmeert. XTC werkt in vlagen en heeft niet altijd 1 piek. Het ene moment werkt het zeer goed, andere moment iets minder. Probeer dit in gedachten te houden in de zin van; 'over 5 minuten is het gevoel misschien minder sterk'. Neem een wat lagere dosis en gun de XTC wat meer tijd om te werken is mijn advies. Klik om te vergroten... Sorry ik had een kwartje gepakt en uur later weer kwartje"
"De pillen zijn getest en ik dacht dat het 150 mg is. Thxx voor de tips!!"
"Iemand zei tegen mij dat als je ze stuk bijt dat hij dan geleidelijk aan komt dan wanneer je heb heel inslikt."