Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik dronk "vroeger" als ik uitging met vriendinnen altijd heel veel. En ook alles door elkaar. Vaak zoveel dat ik van het einde van de avond niks meer wist. Vervelend, dan moet je altijd aan andere vragen of je geen domme dingen gedaan hebt. Nu drink ik bijna nooit meer, soms eens een likeurtje. Maar ik ben samen met mijn vriend vorig jaar wel nog eens goed zat geweest van de absinthe. We hadden gehoord dat je daar van gaat hallucineren. Dus dat wilden we wel ff proberen. We hebben met zijn 2en bijna de hele fles leeggedronken. 68% zit erin. Nou dat hakte er dus heel stevig in. Tsjonge, ik heb over de salon tafel heen gekotst, ik ben van boven af van de trap gevallen en ik wist er niks meer van. Toen ik s' morgens de blauwe vlekken zag en de pijn voelde ben ik maar eens voorzichtig aan mijn vriend gaan vragen wat we die avond daarvoor allemaal gedaan hadden Maar hallucineren, nee hoor, toen ik s' morgens de woonkamer aantrof wilde ik wel dat het een hallucinatie was. Geen absinthe meer voor mij."
"Mijn eerste pilletje dat sloeg ook in als een bom, iets wat je nog nooit had meegemaakt en met niks te vergelijken was. Maar afgelopen nieuwjaar toen ik al bijna 1 jaar geen pilletjes meer had gedaan ( en achteraf gezien, ik was ook nog wat kilootjes kwijt misschien dat het daarom ook heftiger insloeg?) toen was het ook zeeeeer heftig. Normaal begon het eigenlijk bij mij pas na 3 kwartiertjes te werken. (Inderdaad net als denkt, er komt niks meer van) Maar die keer begon het al na 15 minuten en sloeg in als een hammer. Ik was blij dat we in een v.i.p. box zaten en we lekkere chilplekjes hadden, want ik kon niet op mijn benen blijven staan. Tsjonge wat ging ik hard. Dat was na al die tijd natuurlijk weer een super ervaring en we hebben dan ook een kei gave nacht gehad."
"Snoepjes, vitamine X. pilletjes, en smintjes. Ze zijn door sommige die ik ken dan ook echt in een verpakking van smint meegenomen naar feestjes. Het paste precies en bij 1 druk op het doosje, kon je genieten van de "heerlijke smintjes""