Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Afgelopen week heb ik voor de tweede keer truffels gehad. Deze keer ben ik gegaan voor een dosis van 25g Atlantis van magic truffels.com. Wow wat was deze ervaring vele malen anders dan mijn eerste keer (15 gram Atlantis van mush magic) de vorige keer heb ik mijn dosis in delen genomen. Eerst 7,5 gram en een uur laten nog eens 7,5. Hoewel het een mooie beleving was, was het niet helemaal zoals ik truffels had verwacht. Deze keer ben ik er dus maar met gestrekt been in gevlogen en heb ik al mijn twijfels achter me gelaten. In ongeveer 10 minuten heb ik de volledige 25 gram naar binnen gewerkt. Al redelijk snel na inname begon ik de eerste effecten te voelen. Om precies te zijn duurde het deze keer maar 15 minuten voordat ik de eerste tintelingen begon te voelen. Ik snap nog niet helemaal hoe dat zo snel al mogelijk is, maar het was onmiskenbaar. Gedurende de volgende 40 minuten begonnen de effecten steeds meer op te bouwen. Ik was inmiddels op bed gaan liggen om rustig wat artikelen te lezen op mijn telefoon. Toen lezen steeds moeilijk werd wist ik dat het tijd was om me te gaan overgeven aan de trip. Ik sloot mijn ogen en werd bijna meteen begroet door een wereld gehuld in neonlicht en in de verte een steeds groter wordende kolk die voor mijn gevoel leek op een wormgat. Hoewel ik geen muziek aan had staan begon ik ook plotseling muziek te horen. Eerst een hardstyle bass en dan weer een hele vette gitaarsolo. Tijdens deze reis voelde ik soms dat er aan mijn lichaam getrokken werd in de vorm van schokken. Ik wist meteen wat dit was. Een gevoel dat ik mijn lichaam los moest maken kwam over me en een soort geruststelling dat het ok was. Onbedoeld opende ik mijn ogen en was de andere wereld verdwenen. Hoewel ik geweldige visuals zag wilde ik weer terug 'through the wormhole.' Ik trok mijn deken over me heen en ademde diep in en uit. Toen ik mijn ogen sloot zag ik meteen cartoony visuals die overgingen in neon en dan weer in fotorealistische taferelen. Angst voelde ik nooit. Zo maakte ik meerdere reizen waarna ik telkens weer terug was in de slaapkamer, wanneer ik mijn ogen opende. Soms wist ik niet meer of ik een man, vrouw, mens of dier was en was mijn eigen identiteit helemaal verloren, maar wat ik ook dacht te zijn, het voelde nooit vervelend of gevaarlijk. Zoals ik het invul heb ik tijdens deze trip minsten 8 reizen gemaakt naar verschillende werelden die ik niet meer volledig herinner. Daarnaast heb ik meerdere ego doden ervaren. Vooraf dacht ik dat deze eng zouden zijn, maar ze voelden goed en vertrouwd. Hoewel ik voelde dat ik niet direct klaar was om mijn lichaam achter te laten, door de schokken, was het in alle daaropvolgende reizen makkelijk. Ik voelde op een bepaald punt mijn lichaam niet meer en ging dan helemaal op in de nieuwe wereld en identiteit. Helaas herinner ik me niet meer wie ik ben geweest of waar. Het enige dat ik spijtig vind van deze hele trip is dat ik zo weinig details kan herinneren. Als een droom die vervlogen is zo gauw je wakker wordt, was elke reis ook alweer vergeten zodra ik mijn ogen open deed. Alleen kleine flarden zijn achter gebleven. Aan het einde van mijn trip werd ik vooral melancholisch terwijl ik rouw en andere gevoelens aan het verwerken was. Anders dan bij mijn eerste trip heb ik van deze echt moeten herstellen. Ik voelde mij twee dagen lang moe en had last van hoofdpijn en duizeligheid. Om die reden zal ik niet meteen volgende week weer op reis gaan, maar ik wil dit zeker nog verder onderzoeken, dus dit is niet mijn laatste trip. Bedankt voor het lezen."
"Martinus zei: Je hoeft het ook niet te onthouden. Ervaren is voldoende. 🙂 Klik om te vergroten... Nou ik heb het zeker ervaren, van top tot teen."
"Vandaag 15 gram Atlantis genomen. 7,5 gram genomen en na een uur nog eens 7,5. Volledig coronaproof thuis getript. -- OK wow... Dit was echt geweldig. De visuals waren echt het extreemst ongeveer 2 a 2,5 uur na eerste inname. Heel erg mooi om naar een wit gesausd plafond te kijken en elke oneffenheid een eigen leven te zien leiden. Het was echt supergoed merkbaar dat muziek me heel erg meesleept en ook de visuals leek te beïnvloeden. Veel mooie gedachtes en relativeren over de problemen die ik denk te hebben. Gevoelens van liefde en een soort warm deken dat over je heen komt op bepaalde momenten. Erg filosofische gedachten die geen einde lijken te hebben, maar je echt een soort van rabbit hole in je hoofd in trekken. TIP: Vangelis is fucking geweldig met truffels. Toen conquest of paradise draaide was ik gewoon in een andere wereld. Elk nieuwe inzicht dat ik kreeg gaf me een enorme lachkick. Ik maak letterlijk geluiden als ik nadenk. 😂 Iets verder in de trip komen er momenten van helderheid waarin ik sterk kan relativeren, die worden afgewisseld met absurde bijna buitenaardse ingevingen. Ik praat nu ook veel meer tegen mijzelf en de dingen in huis. Ergens in die fase ben ik een tijdje het besef van tijd kwijt en lijken dingen in een loop te gebeuren. Ik ben er redelijk zeker van dat dit komt doordat de playlist zich begon te herhalen. De belevenis is een wereld van verschil van kamer tot kamer. De slaapkamer is pure zen, de woonkamer episch. Ik heb constant een pen vast om alles maar op te kunnen schrijven. Ik begin letters om te draaien als ik ongeveer in drie uur na inname zit. Toen ik Enya aan het luisteren was schreef ik op "zo klinkt de aarde waarschijnlijk" 😂 Wow dit was duidelijk de absolute piek. De rest van de trip laat ik mijzelf meedragen door de muziek emoties schieten alle kanten op en mijn lichaam voelt voor het eerst in jaren comfortabel. Einde... Dit was een geweldig begin, maar ik ben nog niet klaar met psilocybine."
"Snuffelaar zei: Was dit je eerste keer? Van alle truffels die ik al geprobeerd heb vind ik Atlantis nog altijd de fijnste, mooie keuze dus. Ben je in een thoughtloop terecht gekomen denk je? Zoals ik elders al vermeld had was je muziekkeuze episch. Sommigen onder ons luisteren dan naar klassieke muziek, en zelf vind ik Hans Zimmer ook een aanrader. Leuk report om te lezen! Klik om te vergroten... Ja dit was mijn eerste keer met psychedelica. Eerder nooit verder gekomen dan wiet, xtc of coke. Atlantis werd me aangeraden in de smartshop, dus dat was zeker een goed advies. Ik weet niet zo goed wat een thought loop is, maar op basis van het woord alleen zou het wel eens zo kunnen zijn. Hans Zimmer zat ook in de mix. Ben begonnen met een playlist van alleen maar soundtrack muziek en van daaruit verder gegaan."
"Sisyphus zei: Dat is snel geschreven, aangezien dit vanmorgen was. Fantastisch dat de trip zo geslaagd was. In je andere topic wilde ik al het onbeschrijfelijke voor je beschrijven, maar je kunt het alleen maar ervaren, dan pas kun je begrijpen wat niet uit te leggen is. Welkom bij de club Klik om te vergroten... Ik begrijp nu volledig dat het moeilijk te beschrijven is. Ik vond het fijn om tijdens de trip te schrijven, maar anders had ik je er waarschijnlijk weinig over kunnen vertellen."
"Gympie zei: deze truffels zijn toch ook voor recreatief gebruik? je schrijft wel truffel therapie.. beoog je er bepaalde vraagstukken mee aan te pakken of iets in die trant? streng afgeraden.. hmmm. kijk, ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn mocht het onverhoopt mis gaan. maar in lage dosis geeft het een wat verhoogde gevoeligheid aan de zintuigen en zien dingen er wat 'warmer' uit. ik spreek uit ervaring.. heb je ervaring met blowen?.. want dat kan mijns inziens aardig met je psyche fucken? ken je iemand die wat verder woont die mss telefonisch of via videochat kan bijstaan? Klik om te vergroten... OK dus bij kleine doseringen zou je niet meteen de trip hebben maar wel een beetje te weten komen wat je kan verwachten? Ik denk dat dat de grootste reden is waarom het af wordt geraden alleen te doen. Je weet simpelweg niet wat te verwachten bij een eerste keer. Ik heb geen bepaalde vraagstukken oid die ik beantwoord wil hebben. Ik wil alleen ontdekken wat het is en hoe het voelt. De enige reden dat ik bij therapie uitkwam is omdat het gecontroleerd is, maar ik ben het eens met wat hier gezegd wordt. Dat is waarschijnlijk teveel een gedwongen setting. Ik blow zo nu en dan weer de laatste tijd. Wat bedoel je precies met dat dat behoorlijk met je psyche kan fucken? Dat heb ik nooit gemerkt 😜"
"Martinus zei: Ik trip eigenlijk het meest samen met mensen die ik goed ken. Zonder nuchtere tripsitter. En alleen als ik iets wil uitproberen alleen. Het lijkt mij juist een beetje ongemakkelijk om naar een georganiseerde meeting te gaan en daar te gaan trippen. Misschien kun je iemand overhalen om het toch met je te proberen :P. Zolang je geen rare angst problematiek heb of een kronkel in je ego, dan zal een half doosje truffels je niet meteen mindfucken lijkt mij. Dan is het eerder een ontspannen meditatie sessie zonder dat je daarbij moeite hoeft te doen om te mediteren omdat het dan vanzelf gaat. Klik om te vergroten... Ik heb geen 'bekende' problemen als het gaat om depressie of iets dat daarop lijkt. Ik zou het ook niet doen als ik niet goed in mijn vel zit. Ik zou het eerder in huis halen en nemen als ik er een keer zin in heb en me goed voel. Zo werk ik in principe met alle drugs. Ik zie het meer als een soort kersje op de taart. 🤓 Het zien als meditatie spreekt me aan. Een manier om meer tot rust te komen en te genieten van mijn vrije tijd is ook waarom ik zo nu en dan blow. Als truffels daarvoor ook geschikt zijn zie ik het als een mooie aanvulling."
"Martinus zei: ^^ Dan moet je meer wiet roken. Of eten nog beter zelfs. Dan gaan je gedachtes zo ver dat je de gekste ideeën gaat krijgen. Op spacecake kun je zo in je schedel kruipen dat de tijd bijna stil lijkt te staan. Klik om te vergroten... Haha OK ik gebruik het ook erg licht, gewoon om nog meer te ontspannen vooral."
"Gympie zei: als weed gewoon goed valt dan is dat denk ik wel indicatie dat je hersenen iig niet extreem vatbaar zijn voor gekke hersenspinsels. kben zelf fouter gegaan op marijuana dan op psylocibine. Klik om te vergroten... Ook op wiet heb je natuurlijk weleens een negatieve gedachte. Maar ik merk dat ik daar nu beter mee om kan gaan dan toen ik ik jonger was. Nu laat ik die gedachte gewoon voorbij gaan als alle andere gedachten die je krijgt bij gebruik. Je moet er simpelweg niet aan vast gaan klampen of er bij stil blijven staan. Als je er dieper op in gaat maak je jezelf juist gek. Maar goed, dat is zonder drugs natuurlijk ook gewoon het geval. 😂"
"Dan volgt nu natuurlijk een belangrijke vraag. Als je alleen gaat gebruiken en met lage doseringen wil starten wat is dan het beste. Ik denk in elk geval aan truffels, maar welke precies en hoeveel neem je de eerste keer? Ik zag net al dat 1-5gram werd gezegd, maar geldt dat voor alle truffels? Ik kan me voorstellen dat niet alles even sterk is."