Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik eet altijd vooraf goed. Biefstuk met spinazie werkt bij mij echt super en ook mn dinnetje gaat daar goed op. Kijk wel uit dat je niet te veel eet. Zo'n hele volle maag is ook niet alles. Als je van sushi houdt is dat ook wel een aanrader. Rijst en vis vallen niet zo zwaar op de maag. Water drinken is iid best tricky. Ik heb me eens laten vertellen dat als je 2 glazen per uur drinkt dat dat al voldoende is om uitdroging te voorkomen. Sinds ik dat weet let ik er meer op en steek ik wat vaker mn kop onder de kraan. Die verkoeling is heerlijk. Maar ja daar hebben de meeste dames weer niets aan. Maar de dag erna is het meestal een zacht gekookt ei, yoghurt en kwark. Ben er twouwens sinds kort achter dat ik melk ook erg lekker vind om te drinken tijdens pep. Zo jammer dat je dat niet op feesten kunt krijgen. Ik vraag het wel atijd aan de bar...gewoon zo leuk wat voor reacties je dan soms krijgt. Zo is het ook best zonde dat ze nooit Aquarius verkopen. Das meestal mn tweede vraag. En ja dan wordt het meestal water of appelsap."
"Ik zou er niet bij gaan drinken. Het is de eerste keer dat je dit goedje gaat gebruiken dus je kan nooit weten hoe je lichaam erop reageert. Alcohol is in feit ook een chemische stof net zoals speed dat is. Deze stoffen kunnen een chemische reactie veroorzaken en het is niet ondenkbaar dat je lichaam daar slecht op reageert. Als je een drugs voor het eerst gebruikt gebruik dan alleen die drugs en ga niet zitten klote met andere shit erbij. NIet doen. Over je slapeloosheid zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zorg dat je niet te veel hoeft na de dagen dat je speed hebt gebruikt. Neem van mij part één of twee dagen vrij. Zorg dat je kan ontspannen en gebruik niet te veel. Nogmaals, ga nou niet combineren met alcohol, dat is echt vragen om problemen."
"Weet je, als jij die lutser wil zijn die de hele avond de boel zit onder te kotsen of als een laveloze looser in een hoekje zit weg te kwijnen omdat het je allemaal net een beetje te veel is geworden....BE MY GEUST! Drugs zijn geen joke ofzo. Meestal is een klein beetje nuance verschil al genoeg om er een onvergetelijke nachtmerrie van te maken. Als je dat principe niet snapt moet je met je klauwen van drugs af blijven. Je moet respect hebben voor drugs. Verder moet je ook niet vergeten dat véél meer mensen met deze vraag rond lopen maar hem niet stellen. Die komen dan misschien via google hier terecht en lezen dan dit verhaal. Verder lees ik net dat je ook nog naar school gaat. School + Drugs is echt een NO-GO-AREA. OEN!"
"Helemaal eens met 25tolife. Ik zou het niet doen. 16,17 en zelfs onder de 21 zou ik het iedereen afraden. Maar ja het bloed ruipt waar het niet gaan kan. Heel goed dat je je idd inleest. Doe het rustig aan. Ook al raakt zij in paniek of whatever. Het is altijd goed om rustig te blijven als iets misgaat. Maar als je het rustig aan doet is de kans natuurlijk klein dat het misgaat. De eerste keer dat ik het samen met mijn dinnetje deed, zij was toen 23, moest ze wel even overgeven. Kan dus ook gebeuren met haar. Gebeurt helaas wat vaker bij de vrouwen dan de mannen. Zorg dat ze goed eet, niet te zwaar maar ook niet te licht eten. Geen fastfood shit iig, das echt geen bodem om een leuke trip te maken. Mocht het haar allemaal te veel worden, laat haar thee met veel suiker drinken en ook wat vitamine C kan helpen om weer wat sneller op aarde te komen. Doe het ook bij voorkeur op een plek waar zij zich prettig voelt. Voor de rest rest mij alleen maar te zeggen dat ik hoop dat alles goed gaat en dat het niet al te leuk is want ja.....dan is het hek van de dam (^.^)"
"Heeft iemand al eens GHB en af en toe poppers gebruikt? Ik weet dat van poppers je hartslag naar beneden gaat en volgens mij van GHB ook. Maar ja de rush die je af en toe van poppers krijgt tijdens de sex is erg lekker. Ik gebruik wel poppers met XTC maar nog geen ervaring met poppers+GHB."
"Zweet stinkt sowieso. Sporters die zich te veel en langdurig inspannen gaan ook stinken naar zuur zweet. Zij verzuren dan. Is niet goed. Ik weet er het fijne ook niet van maar volgens mij heeft het ook met je PH waarde te maken. Niet de PH waarde van je drugs maar van de PH waarde van je eigen lichaam, je bestaat immer uit +/- 80% vochtig en dus heeft je eigen lichaam volgens mij ook een PH waarde. Je kan bij de apotheek PH strips kopen om je PH waarde te meten van bv je urine. Het is in ieder geval niet goed en dat weet jezelf ook wel. Je zou er zeer verstandig aan doen om af te kicken van de heroine. Moeilijk maar niet onmogelijk en als je ervan weet te blijven zal je enorm trots zijn op jezelf. En ik ook op jou =) Succes"
"Ik heb me vergist. Hartslag gaat omhoog, bloeddruk gaat omlaag."
"Ja dat is klote. Het is sowieso klote om een stempel te krijgen. Ik kwam trouwens ook nog iets anders tegen over dat zure zweet. Het heeft waarschijnlijk ook iets te maken met je lever. Ja ook niet leuk. Lijnzaadolie en/of een citroen kuur zouden kunnen helpen om weer wat evenwicht aan te brengen in de PH waarde. Als je dat zou gaan doen zou ik dat wel eerst besperken met een huisarts oid. Ik denk dat je daar voorzichtig mee moet omgaan. Je zal dat soort zaken toch met een zekere voorzichtigheid moeten proberen. Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat als je te veel of te snel van dat soort kuren doet het misschien juist averechts gaat werken. Goed eten en drinken is natuurlijk altijd goed."
"Hmm... Voor alle duidelijkheid, poppers heeft als effect dat je hartslag omhoog gaat en dat je bloeddruk omlaag gaat. Opzich best vaag want je zou denken dat als je hartslag omhoog gaat de bloeddruk ook omhoog gaat. Immers, hoe sneller je hart klopt (pompt) hoe sneller je bloed door je lichaam gaat. Dat is dus niet zo. Bij poppers gaat hartslag omhoog en bloeddruk omlaag. Reden dat ik dit vraag/aankaart is dat mijn dinnetje vrij regelmatig last heeft van een lage bloeddruk. Niets ernstig, ze gebruikt er geen medicijnen voor, maar toch een punt van aandacht. Daar wij regelmatig, eens in de 10 weken (hehe veel vaker XTC gebruiken dan eens in de 10 weken is dom/useless, hehe serotine level heeft de wat tijd nodig om te herstellen) willen we nu ook eens GHB gebruiken. Enige wat we een beetje eng/niet weten, is wat het met je hartslag/bloeddruk doet icm met poppers."
"Misschien een rare vraag en misschien gaat het ons ook geen reet aan. Waarom een urine-test?"