Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychosomatic zei: Zielig is het niet vind ik, wel link. Je hebt immers de drempel voor gebruik verlaagd naar alledaagse situaties. Klik om te vergroten... Ik doe het ook wel eens alleen. Ook met vrienden samen thuis. Eigenlijk nog niet zoveel met uitgaan. Dat de drempel verlaagd is naar alledaagse situaties is dan zeker een punt. Ik doe het dan ook niet te vaak en het feit dat ik er niet zo makkelijk aan kan komen is dan ook wel prettig. Na een paar dagen is het gevoel weer te gebruiken vaak ook weer weg. Maar ik vind het ook wel heerlijk. Lekker biertje erbij. Fimpje kijken, gamen of wat chatten. Prima hoor. Niets mis mee maar bewaak de frequentie zou ik zeggen"
"soundbass zei: Ik heb dat zelf ook keer gehad 1malige daarna nooit meer bij die gast gehaald zo troep was het. Maar ik heb het toen heel even in een oven gedaan. Klik om te vergroten... Coke die klontert hoeft nog niet slecht te zijn overigens."
"nou ik moet zeggen na nog wat extra ingenomen te hebben is het effect wat sterker. Wil veel praten maar daarin ook wat ongeduldig prima energieboost nu. Koude handen en voeten zijn ook weg als je maar wat meer in beweging bent. Bij stilzitten achter de comp wordt het snel koud 4-fa is moeilijk te vinden idd. Ja flux is nog te verkrijgen maar vind dat dan weer aan de prijzige kant. Ga nog eens wat zoeken voor 4-fa."
"als je ervan uitgaat dat de kans op sex erin zit die avond....niet teveel gebruiken. Nadelig effect laten we maar zeggen. Het is dan echt ff doorwerken!"
"hmmm had het toen van DA de dag erna al gekregen? Betaald met ideal zelfs van een ander heb ik 6-apb en 4-fa binnengekregen. Ondanks vele positieve berichten wil ik dat nog wel even laten testen"
"ligt eraan. snuiven is max 50mg het best maar ik zou het eens proberen met wat minder. oraal zou ik max 100 -120 mg nemen om te beginnen."
"@Yokibeer: kreeg jij ook zo'n koude klauwen en poten van 3-FA? Bij mij worden het ijsklompen bah."
"Italiano zei: Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel. Klik om te vergroten... hmm ik vond het wat minder maar misschien heb ik wat teveel bijgenomen Alleen 3-FA doe ik niet snel nog eens. Krijg wel energie maar verder is er niet heel veel aan en dan blijf je toch een beetje op zoek naar de kick door nog wat te nemen. Maar die kick die komt niet echt. Beetje jammer. Nu wel 4-fa en 6-apb liggen. Binnenkort kijken hoe dat bevalt."
"20 minuutjes onder een lamP (er direct boven) en regelmatig ff hakken"
"Sinds kort is er ook 3-FA verkrijgbaar. Vergelijkbaar met 4-FA (4-fmp) gelezen naar de eerste ervaringen maar iets mellower. Toevallig iemand hier geprobeerd of van plan het te proberen. Ik zit het namelijk te overwegen."