Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Drugsforum bezoekers. Ik heb jullie adviezen en inzichtingen nodig mbt xtc. Toen ik 16 was ( ik ben nu 25) heb ik geexperimenteerd met deze drug. Dit is toen niet goed afgelopen. Ik had toen 2 dubbele mitsubishis gehad en de dagen, weken en zelfs maanden daar op ging het niet goed met me. Ik ontwikkelde paniek aanvallen en heb daar voor cognitieve gedragstherapie gehad etc etc. Al met al een zeer donkere periode uit mijn leven. Alles is verder prima in orde met me nu. Ik heb een goede baan en ben gezond. Kwa drugs is het puur recreatief, Hier en daar een jointje en soms een grammetje coke in het weekend. Nu was er laatst een festival waar ik op dacht dat het mss weer eens een goed id zou kunnen zijn om een xtc pilletje te pakken. Toen heb ik 1 dag , 1 pil gepakt welke ook redelijk goed beviel maar mss kwam dat doordat hij niet zo heftig insloeg. Dus de dag erna met goed vertrouwen 2 pillen genomen. Steeds om het half uur een halve, om tog een beetje voorzichtig te zijn. Dit resulteerde in een lachkick van 4 uur lang. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Verder alles prima in orde totdat ze uit begonnen te werken. Toen kreeg ik koppijn, duizeligheid en kleine para's. Het is nu een week geleden. En ik merk dat ik me nog steeds niet optimaal voel. Ik herken de angstige gedachten die ik nu heb van vroeger en wil niet nog eens in een depressie raken. Ik zit in een soort vicieuze cirkel van angstige gedachtes waar ik niet uit kom. Bang dat ik ergens in ben blijven hangen ofzo. Ook heb ik een constante druk op mijn slapen en een druk op mijn oren. Ik vroeg me af of ik me zorgen moet gaan maken of dat dit wel vaker gebeurt en ik me zelf gewoon paranoia maak omdat ik traumatische ervaringen ermee gehad heb. Ik ben bang dat ik het deurtje dat ik vroeger met pijn, moeite en therapie heb kunnen sluiten weer heropend heb... Graag jullie adviezen!"
"Bedankt voor je reactie man. Ik heb me wat van die 5 Htp capsules gehaald en ben die maar aan het pakken voor de zekerheid. Ik ga het dit weekend iig even rustig aan doen, geen alcohol en geen wietjes. Voel me opzich al ietsje beter. Het is alleen dat ik letterlijk de bui voel hangen. Ik zit in een soort afdraaier roes waarin het zeer moeilijk is te relaxen. Maar goed, Ik ga er van uit dat het in orde komt. Thanks."
"Bedankt voor de reacties! Net weer even een downer gehad. Dus ik dacht ik pak me maar weer een 5-htp capsule. Opzich helpt dat spul wel en op de verpakking staat dat je er 2 per dag mag nemen. Maar nu las ik dat het nemen van die 5-htp ook gevaarlijk kan zijn en dat je beter L-tryptofaan kunt pakken? Ik begin langzamerhand een beetje gek ervan te worden. Ik heb sowieso besloten geen xtc meer te pakken als dit het gevolg betekend. Ik las dus dat dit tot 8 weken kan aanhouden omdat dan je serotonine level weer op pijl zou zijn... dus nog 8 weken hier en daar para's krijgen van de pillen.. dat zie ik dus echt niet zitten. Ik hoop dat die 5-htp me erbij gaat helpen. Hebben jullie verder nog advies? ik bedoel.. kan ik die 5-htp gewoon blijven paken 2 maal dags? en hoe lang duurt het met behulp daarvan normaal gesproken voordat je serotine level weer op normaal pijl is?"
"Hallo mannen. Ik ben nog steeds niet helemaal er boven op. Ik heb momenteel last van een klemmend gevoel in mijn kaken en een droge mond. Ook had ik net weer wat paniekerige gedachtes. Bang dat ik weer terug bij af ben.. en dan bedoel ik dat ik dadelijk weer met dezelfde gebakken peren zit als 8 jaar geleden. Ik zou graag willen weten of dit gewoon bij de roes hoort ( wat ik stiekem hoop) en dat ik nu eenmaal pech heb dat ie wat langer duurt dan normaal( of is het normaal dat je een dikke week erna nog steeds last hebt?) of dat het wederom tussen mn oren zit. Want dan zit ik met een groter probleem. Mss stel ik me wel gewoon aan maar ik word er een beetje moedeloos van om het maar zacht uit te drukken. Ik blijf er ook continue aan denken.. Ik ben de hele tijd met die pillen en die roes bezig. Het is lastig om me er overheen te zetten. Het liefst zou ik horen. "Nog even volhouden, dit is normaal bij xtc, stel je niet aan en stfu".. Maar goed zo simpel is het niet. Graag advies dames en heren. Ik hecht daar heel veel waarde aan. thnx"
"Bedankt voor je reactie. Nee ik heb geen coke meer gepakt. Sterker nog ik heb even een week gedetoxed. veel melk gedronken en mn vitamientjes gepakt en ik moet zeggen het gaat al wat beter. IK moet mensen wel even waarschuwen. Ik had dus 5-htp gehaald, ik merkte er niet persee iets van en na 2 dagen 5-htp slikken dacht ik, mwah ik rook me nog eens wat wiet. Dit was dus geen goed plan want de combinatie 5-htp en wiet is echt zwaar heftig. Ik begon gewoon te hallucineren en het piekeren en de angst gedachten werden echt verdubbeld. Kortom een dikke paniek aanval met hallucinaties. Geen aanrader. Het enige waar ik momenteel nog last van heb is. Dat ik mezelf constant analyseer. Ik check of ik op bepaalde situaties het zelfde reageer en er hetzelfde over nadenk als VOOR de xtc... Wordt daar ook best wel gek van. Iemand daar toevallig ook ervaring mee? Ik kan niet wachten tot ik weer de oude ben.. Maarja ben bang dat we dan weer een week of 2 verder zijn.. pffhhh nog ff volhouden dan maar..( begin nu ook nog dikke oorontsteking te krijgen aan beide kanten! als ik gelovig was zou ik voor mezelf gaan bidden.. wat een pech allemaal.)"