Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wow jongens als ik jullie miet geliven over de puurheid van die coke van jullie , daar kan ik van dromen om zon dealer te vinden"
"Benzoboss zei: 99.8 freebase Klik om te vergroten... Wat bedoel je"
"morganadwards zei: *modknip* Klik om te vergroten... Dit slaat neeg ketakoekjes zei: Ga nou toch gewoon naar Panama of Colombia voor goeie coke in plaats van je te laten misleiden met 'MIJN COKE IS DE PUURSTE VAN HEEL NEDERLAND' praatjes. Klik om te vergroten... dd ketakoekjes zei: Ga nou toch gewoon naar Panama of Colombia voor goeie coke in plaats van je te laten misleiden met 'MIJN COKE IS DE PUURSTE VAN HEEL NEDERLAND' praatjes. Klik om te vergroten... Dat is wel makkelijk gezegt he probeer maar eens coke van colombia of panama naar nederland op belgie te nemen.. en jongens check jullie pb"
"Roze Olifant zei: Wat is het doel van deze post? Klik om te vergroten... iemand zei dat je cokem oet halen uit colombia en ik zeg gewoon dat dat bijna niet gaat ?"
"acht.zes zei: Het gaat er om wat je er van voelt, niet hoe het er uit ziet Klik om te vergroten... ja ik weet het ik ga de zoektocht naar goede cocaine bij die rotzooidealers hier in belgie moeten voortzetten"
"acht.zes zei: En waarom moet ik mijn pb checken dan? De cocaplant groeit overigens niet in deze contreien dus zal de coke sowieso van ver naar hier moeten worden getransporteerd, hoe je het ook wend of keert. Klik om te vergroten... nee je hoeft niet je pb te checken ik wou iemand vragen of mijn coke er deftig uit zag maar dat haalt niet veel uit blijkbaar"