Welke RC raden jullie het beste aan bij zenuwpijn?
Het is nogal heftig aanwezig.
Dank alvast voor het meedenken
#3
Meen je dit nu?
#4
Ik loop inderdaad onder vergaande behandeling. Wil liever iets wat verlicht en incidenteel te pakken is ipv lange duur en dan weer afkicken. Meer als het even echt niet meer te hebben is. CBD zou ik weer eens kunnen proberen. thanks.
#5
Zenuwpijn duurt toch lange periodes? Dat ga je toch niet met rc's bestrijden?
Waar heb je de zenuwpijn? Heb je geen Pregabaline via de docter of CBD of iets anders geprobeerd?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.