Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Spyro Ja echt heel raar die jeuk. Afleiding is het enige wat helpt😆 In mijn mond en keel is vooral heel irritant Roken en drinken lijkt de jeuk te stimuleren🤨pff Probeer maar zo min mogelijk te roken. Is normaal een soort van ontspannend. Kom ik misschien ook gelijk van die verslaving af haha😆 Ja echt wat een killer die g😒 Mijn eerste keer gebruik was toen ik 17 was en ben nu 36. Maar dat was in een weekend meer voor het afteren. Af en toe door de week een buisje aan het begin. Later eigenlijk ook niet meer Was eigenlijk meer altijd een aanvulling op andere middelen Maar heb ook 7 jaar geen enkele drugs gebruikt 😇 Pas hele weekenden en ook doordeweeks zo nu en dan is pas sinds 2 jaar gekomen..☹️ Ook wel ff periode dat ik het niet deed De echte verslaving is sinds vorige zomer gekomen, door bepaalde omstandigheden. Toen werd het dag en nacht gebruik. 🙄 Ik zit op een relatief lage dosering.. Maar ja gebruik is gebruik en ben toch echt verslaafd aan dat rotspul🙄 2 overdag iedere 1,5 uur (soms ook langere tijd) en en in de nacht 3 2. Afhankelijk van wanneer ik wakker word 1,5 uur of ook 2 uur of langer Ik zit aan de oxazepam op voorschrift en dat maakt dat het vooral in de nacht langere stukken in zitten Als ik niet andere bijkomende problemen had, dan had ik ook thuis afgekickt. De handige methodes van jouw en hier zijn echt super 😀 Jij hebt nooit in een kliniek gezeten?"
"@Spyro ja is zeker fijn te ventileren😀 Mijn jeuk in mijn keel is gelukkig weg😇 Vandaag mijn eerste dag in de detox Spannend, maar zo blij dat ik er straks vanaf ben l🤗 Hier nog ff mijn draai zien te vinden en morgen begint de echte afbouw. Maar ik gebruikte ieder 1,5 uur en nu ieder 2 uur. Dat verschil merk je al gelijk. Ja echt top hoe jij bent afgekicht 😘"
"Ja echt hé wat ben ik blij als ik er vanaf ben😘 Mijn eerste dag en nacht detox😆 De eerste dag stellen ze een dosis op je af. Dat bleek niet de juiste, heel heftig shaken, stotteren, dingen horen die er niet zijn.☹️ Ik gebruikte ieder 1,5 uur en hier is het ieder 2 uur natuurlijk. Dank je wel voor de bemoedigende woorden😘 Dus dat was al een hele overgang.. Werkelijk geen oog dicht gedaan Nu hebben ze de dosis net verhoogd en kijken hoe ik daar op ga🙏 Spannend! Verder is het echt zoeken hoe de dagen door te komen. Ik zit op paazafdeling waar ik de enige ben voor detox Echt programma's hebben ze hier niet. Maar ja belangrijkste is dat ik hier weer clean uit kom🤗"
"Weer even een update! Vandaag derde dag detox. Gisteravond is de dosis toch weer omhoog gegaan De startdosis was nog niet goed,😆 De g die ik gebruikte was waarschijnlijk heel sterk. Ik gebruikte overdag 2 ieder anderhalf uur en in de nacht 3.2. Ik zit hier nu op 4🤨 Ik lijk er beter op te gaan, maar misschien nog niet goed genoeg. Ze meten regelmatig alles op. Bloeddruk en hartslag zijn nu normaal. Ze houden ook een scorelijst bij en die is nog niet helemaal hoe het moet zijn. Morgen hoor ik meer of wij vanaf dan gaan afbouwen. 3 dagen in detox en nog niet eens aan het afbouwen ha😗 Nou ja voor een deel natuurlijk wel, want ik zit nu op ieder twee uur😀 Dus die winst is er al. En heb afgelopen nacht super geslapen, zelfs 8 uren😀 Dat is lang geleden dat ik zo kan heb geslapen haha Ik sliep meestal nog maar max 4 uurtjes of helemaal niet Ik kijk er zo naar uit om straks helemaal weer natuurlijk te kunnen gaan slapen🤗🙏😇💚 Afgelopen dagen kreeg ik amper een hap eten door mijn keel. Maar vandaag weer wat meer eetlust😀 Nu maar even van profiteren, want dat zal bij de afbouw wel steeds minder worden. Nou tot zover derde dag detox Vond het super fijn om het hier te kunnen delen en reactie er op🙏"
"@Mrloverdj Dank je wel😀 ja dit is puur detox, hierna volgt nog een deeltijdbehandeling van 12 weken Ja is echt rotzooi pfff Op dit moment zijn ze nog steeds aan het zoeken naar een goede startdosus. Bij De startdosis moet je eigenlijk geen ontwenning hebben. Behalve voor mij dan het laatste half uur. Maar ook niet zo heftig als wat ik had Maar straat g en medicinale zit verschil in sterkte. Daar bij moeten ze een rekensommetje maken wanneer en de verschillende hoeveelheden die ik heb gebruikt. Dat halfuurtje heb ik idd zo al in mijn broekzak🤗"
"@Mrloverdj Ja is mijn eerste en laatste keer🙏 Ze halen er elke keer 0.5 per dag af. In principe zonder medicatie. Maar vannacht en vandaag hebben zs mij meerdere dia moeten geven. Omdat ik zo bad ging/ga. De dosis van nu met evt aanvulling dia zou goed moeten zijn. Dan kiezen ze toch wel weer voor nedicatie😆 Ja apart ze zeiden eerst totaal geen aanvullende medicatie Dat is ook hun uitgangspunt denk ik, met uitzondering Maar het lijkt er op dat dit toch ook weer niet de goede dosis is Er wordt nu bekeken of het weer verhoogd word. Zit hier nu ook Bad. Niet zo erg als vannacht gelukkig Wat zijn jouw ervaringen met G?"
"Dag 4 in de detox🤗 4 is nu de startdosis geworden. Vandaag begonnen met afbouwen😀jeeehh. Ik zit nu op 3.5, iedere dag halen ze er vanaf 11.00 uur in de ochtend 0,5 af. Ik voel mij Iig goed😇"
"Dank jullie wel allemaal 🙏😀"
"@Spyro Ja gaat nog steeds goed🤗 Vanochtend is er weer 0,5 afgehaald Ik zit nu op 3 jeeehhh Op wat hoofdpijnen na voel ik mij goed. Als het zo doorgaat dan heb ik maandag alles afgebouwd🎉 Dan nog 3 dagen ter observatie blijven Ik zit nu op een gesloten(wel vrijwillige basis) paaz afdeling, maar er word zelfs gekeken of ik naar de open afdeling kan. Omdat er niet verwacht wordt dat ik wegloop Ben ook absoluut niet van plan om te gaan haha Verlang er zo naar om vrij te zijn van die troep en ook weer heerlijk te kunnen slapen🤗 Hoe gaat het nu bij jouw?"
"@Dopemonster Ja grote kans dat die cravings er gaan komen. Zodra ik uit de detox kom, moet ik gelijk in deeltijdbehandeling. Een traject van 12 weken. Kon ook kiezen voor kliniek, maar daar heb ik geen behoefte aan😆 Hoe ben jij met die cravings om gegaan?"