Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik ben sinds enkele dagen gestopt met het gebruik van pep. Dit omdat ik in een negatieve spiraal zit er hier uit wil komen, en omdat ik lichamelijk ook de effecten merk van het langdurige gebruik. Ik ben me er in middels van bewust dat ik te negatief ben. Maar ben er ook bewust van dat ik al langere tijd depressief ben. Wel rook ik nog wiet. Heb gisteren een gesprek met een goeie vriend van me gehad , ook over de wiet. Hierna heb ik alles van wiet weggegooid, maar later in de avond heb ik me nieuwe wiet gehaald. Omdat deze stap voor mij nu toch nog te groot is om te zetten. En wil nog meer teleurstelling in mijn leven voorkomen. Maar wil wel minderen met wiet roken. thnx alvast Heeft iemand tips/ervaringen"