Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MrNavras zei: Reeds ervaring met verschillende andere rc's zoals 3MMC, 3CMC, 2FA, 3FMA, MDMA, coke, speed, etc dus voldoende research gedaan om de stofjes met elkaar te kunnen vergelijken. Onlangs ter vervanging van 3MMC een paar pellets 3CMC en 2MMC besteld. Helaas gaf 3CMC buiten wat meer energie niks noemenswaardig leuk, 2MMC daarentegen wel. 2MMC, 220mg in pelletvorm begint te werken tussen de 15 en 20 minuten. Je krijgt dan meteen zin om dingen te beginnen doen, je wordt lekker energiek, vrolijk, sociaal en je krijgt een hele goede focus. Echte euforie is er niet, maar je merkt zeker wel dat je er meer happy van wordt. Verder voelt het een stuk minder belastend voor je lichaam dan bv 3MMC en geraak je er ook niet opgejaagd van. Je voelt je dus gewoon helder, je hartslag verhoogt nauwelijks, handen en voeten blijven warm, je krijgt geen nerveus opgejaagd gevoel. Enige jammere is dat het anderhalf uur na inname al meteen afzwakt en in mijn geval toch voor wat craving zorgt. Verder geen echte noemenswaardige nawerking. Ik vind 2MMC een prima vervanger voor 3MMC. Het is allemaal net een beetje minder dan wat 3MMC gaf en de werking is wat kort, maar de effecten zijn nog ruimschoots voldoende om van een heerlijk recreatieve chem te spreken. Klik om te vergroten... Ik vind dit heel raar, ik had 2mmc in de zomer besteld en het was helemaal niks, ongelofelijke pijn als je het snuift nog erger als 3cmc en had een effect die misschien net 3 minuten duurde en het was niet eens euforisch het was alleen een beetje tintelen en voorderest niks"
"robinjoo1 zei: 2mmc is idd niet voor euforie bedoelt Klik om te vergroten... voor wat dan wel? dat zijn tocj alle mmc klasse drugs voor"
"robinjoo1 zei: hoe lager je gaat hoe minder euforisch 4mmc > 3mmc > 2mmc misschien kan onze professor @Dirkjan dat beter uitleggen :P Klik om te vergroten... maar het ding is ik voelde helemaal geen euforie, uberhauot helemaal niks dus was zonde van me *modknip*, uiteindelijk weggegeven"
"PsyTekz zei: Merkwaardig. Ik had degelijk wel een effect. Vooral dopamine release. Er kwam minimale euforie bij kijken en hield toch zeker 1 uur aan. Veel mensen willen het vergelijken met 4 of 3. Klik om te vergroten... nou ik had het bij een vrij nieuwe vendor besteld, misschien lag het aan de batch. Ik zal het ooit nog is een keer proberen"
"Neo-Shulginist zei: Verslaving is een geleidelijk proces, niet iets wat ineens komt opdoemen en wat je dan wel of niet hebt. Als mensen zeggen dat een drug zoals a-PHiP verslavend is, dan bedoelen ze meestal dat het sterke cravings veroorzaakt. Dus dat je een grote neiging kan krijgen om steeds maar weer bij te pakken. Of je dan verslaafd raakt aan zo'n drug is afhankelijk van allerlei andere psychische en sociale factoren. In die zin is het best mogelijk om een keertje a-PHiP te gebruiken, veel te vaak bij te pakken, en daarna besluiten dat je het niks vindt en je ermee stopt. Wel behoort PHiP tot de risicovollere middelen. Even naast de veronderstelling dat je van jezelf vindt dat je niet zo verslavingsgevoelig bent; wat is het precies aan a-PHiP dat je nieuwsgierig maakt dan? Om verder antwoord te geven op je vraag: Zopiclon is wel een redelijk heftig slaapmiddel wat ook spierverslapping veroorzaakt. Als je het neemt na de a-PHiP dan is de kans groot dat je wel zal kunnen slapen. De risico's zitten hem voornamelijk in (lichamelijke) afhankelijkheid. Combinatiegebruik van benzo's en stimulanten kan ervoor zorgen dat het gebruik van het ene middel gekoppeld raakt aan het andere middel. Daardoor wordt de kans op afhankelijkheid groter en loop je meer kans op problemen geassocieerd met gebruik (denk aan niet meer functioneren op je werk, niet meer goed voor jezelf zorgen, veel geld / tijd kwijt zijn aan gebruik). Klik om te vergroten... wat apihp mij nieuwsgierig maakt, is niks eigenlijk, ik was aan het rondkijken op een vendor en zag dat staan en ik dacht nou klinkt leuk en beetje research gedaan en ik bestelde het, daarna pas toen ik meer research deed snapte ik pas wat voor troep het was, en aangezien ik me geld al heb uitgegeven wil ik het niet zomaar weggooien."
"Neo-Shulginist zei: Okee, maar het geld ben je al kwijt. Dus dat maakt niet meer uit. Ik vind het zelf altijd belangrijk om te reflecteren op waarom ik nieuwsgierig raak naar een bepaalde stof. Waar ik waakzaam voor ben zijn dit soort dingen: dat een bedrijf je met allerlei marketingactiviteiten nieuwsgierig maakt naar een nieuwe stof en dat het dan op een soort bucketlist belandt, waardoor je een drug eigenlijk alleen maar gaat uitproberen om het uitgeprobeerd te hebben. Zeker als het dan gaat om van dit soort risicovolle stoffen als a-PHiP kun je je afvragen voor wie je het nou eigenlijk nog allemaal aan het doen bent. Voor de vendor? Of voor jezelf om niet te hoeven toegeven dat je een miskoop hebt gedaan? Klik om te vergroten... ik denk dat het bij mij meer gaat om dat ik het geld al heb uitgegeven en niet het weg wil gooien zonder te proberen, want als ik heel eerlijk ben hoef ik het niet eens te proberen ik had t ook nooit besteld als ik dit allemaal wist"
"ja je hebt gelijk, maar ik wil zo graag iets doen weer het zo lang geleden, kan nergens vinden wat ik wil hebben dus dan maar dit"
"maar hoe kan het dan zijn dat ik meth heb gerookt, wat bekend is als meest verslavende drug die er is en nooit last van gehad, daarbij heb ik alle drugs die je kan bedenken gedaan en nooit heeft geen 1 bij verslaafd gemaakt"
"Dit zit al zo lang in me hoofd en ik wil zo graag weten of ik de enige ben hiermee. Ik heb heel 2022 3mmc regelmatig gebruikt, nu dat ik helemaal gestopt met alle drugs is 3mmc de enige drug die mij dit gevoel geeft. Het is sws de beste drug die ik gebruikt heb maar als ik terug denk aan momenten dat ik onder invloed was ervan krijg ik een soort anxiety en een beetje buikpijn, ook al heb ik alleen goeie herinneringen aan dit middel overgehouden. tot nu toe niemand gesproken met dit."
"oke dus ik heb vandaag A-pihp besteld om te kijken hoe het is. Dom van mij maar ik besloot dus pas een aantal uur geleden research te doen er naar hierop en reddit, nu dat ik dit allemaal lees ben ik aan het twijfelen of het het nou echt waard is om te doen aangezien ik ben gestopt met 3mmc doordat het me leven een beetje kut maakte, maar ik wil toch wel lichtere dingen proberen af en toe. Ik vind niet heel veel duidelijke antwoorden op mijn vragen dus ik dacht ik doe wel hierin. is het zo slecht om te gaan snuiven? ik kan niet regelen om te gaan vapen en slikken wil ik niet. zijn er blijvende effecten ervan die langer duren als een dag? en hoe slecht het nou eenmaal voor je is, ik heb veel ervaring met 3mmc, 4mmc, 3cmc en 2mmc dus ik weet goed wat cathinones doen maar dit is ook een pyro en daar weet ik dus niet zoveel van. wat voor info je ook hebt aub vertel"