Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst 4-FMA geprobeerd alleen nam 2x XL Pellet van 125mg. Heb hier dus een erg slechte ervaring van waardoor ik erg ging zweten, hartkloppingen kreeg en erge angst opwekte bij mezelf. Ging een beetje naar een overdosis naar een XTC variant? In de eerste uurtjes ging het prima en was t een erg fijn product alleen pas zeker op met hoeveel je gebruikt. Las ergens dat sommige mensen 200mg namen waardoor ik dacht dat dit geen kwaad kon nou heb er erg veel spijt van gehad. Als je een gewone dosis neemt ik raad zelf max. 125mg aan is t zeker prima te doen!"