Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB en 4-FMA, 2 toppers onder de stim rc's 😁

6-APB en 4-FMA, 2 toppers onder de stim rc's 😁

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik raad qua stims langs de ene kant, 6-APB aan, voor een toch wel lange en stabiele rush, met perfecte mix van amfetamine en MDMA. De opkomst vh stofje tussen 45-90min is echt zeer fijn en geeft de aanzet naar een urenlange, zeer lekkere rush met duidelijke MDMA kenmerken, maar dan zonder de kenmerkende golven en pieken en dalen tijdens de peak, ook totaal niet wausy. Je krijgt een geweldig gevoel, vol energie, versterkte zintuigen, waaronder versterkte/veranderlijke visuals, reuk en smaakzin zijn bij mij ook extra versterkt en tuurlijk ga ik volledig in op de muziek of heb ik zeer fijne gesprekken, van pure dolle shit tot meer diepere n emotionele gesprekken. Voor de rest ben ik kei empathisch, sociaal en met momenten mega geil. Kleine, mr niet onbelangrijke nota, op de eerste batch 6apb die ik gekocht had, waren capsules 150mg (die ik nu niet meer vind). Nam deze rond 2u snachts en daar ging ik werkelijk zot lang op door, piek richting de 8u, maar zeker tot na 12u nog zeer aanwezige stimulatie, kan het geen na-stimulatie noemen, omdat de effecten van de peak rush, echt nog zeer aanwezig waren, zeker minder sterk, maar merkte gewoon nog meer effecten vd 6apb, nog kei euforisch en energiek en had nog giga pupillen en wandelend richting station, ging ik volledig op in de muziek en danste, de omgeving voelde bevreemdend aan, eens in station, opt perron, blijf ik mn dansende zelve n zong/neuriede er ook nog bij met mega smile op mn face, iedereen staarde me echt aan, mr trok me van niets iets aan, ik zat echt in zo'n zone, ik spreek dus over dik 12u na inname en was het pas 15u na inname, dat de giga pupillen waren verdwenen, samen met de nog über na-stimulatie. Voelde me uren daarna gewoon best chill, lui sowieso, mr niet down en dacht, ik ga hier vroeg in de avond bedje in, want was reeds op van sanderdaags ochtend (ca 8u), dus om 20u wask 36u wakker, uiteindelijk ist nog 1à2u geworden en had ik echt nog benzo nodig, waar je toch zou denken, dat je na 41à42u zonder slaap, de moeheid ferm zou binnen komen. Bij de rest van die batch, bleef ik deze giga rush ervaren. Maar de batches erna, want de capsules 150mg, waar ik er 10 v had, waren er niet meer, die van 100mg gekocht, maar dat was toch heel wat minder, het was nog wel fijn, mr ivm wat ik er eerder op ervaren had, was dit serieus wat treden nr beneden. Toen eens 2 x capsule 100mg (200mg totaal) genomen, wat dan weer juist nare ervaring opleverde, ipv de anders heerlijke rush, had ik uren trillend zicht, koud-warm, mn ganse lijf trilde, ik was enorm angstig. Ik had reeds de link gemaakt, dat 200mg duidelijk te hoge dosis was n hier moest doorkomen. Weet niet exact hoelang ik me in deze zeer onaangename situatie bevond, maar diezelfde avond/nacht, wanneer de peak passé was, werd alles ook vrij snel normaler, oef. Dus 100mg té licht vr dé goeie rush, 200 to much. Had mn vendor, plots ook 6APB pillen, van 130 en 150mg. Beide ondertussen reeds getest en ja tov 100mg capsule, zeker betere en langere rush, maar geen van beide komen niet in de buurt van mijn eerste batch capsules 6apb 150mg, het blijft nog zeker über fijn stimmetje n mn favoriet, maar vooral in werkingsduur ist beduidend minder. Oké bij eerste batch viel ik bij wijze van spreken, omver vd giga werkingsduur, dus was dit msschn nog de meer potente 6apb variant, waar nu de succinate variant verkocht wordt.

En langs de andere kant, 4-FMA, voor eveneens een fijne rush, meer pep, niet über strak (geen strakke kaken en tandengeknars), maar echt fijne bodyhigh en toch ook duidelijk werkend op serotonine, meer dan 2-FA destijds (vond ik topper, mr beduidend meer peppy), waardoor je gewoon lekkere rush beleefd, met lekkere energy, euforie, über sociaal en een fijne werkingsduur, binnen het uur, komt het echt lekker binnen, lichamelijk wordt het lekker en de eerste tekenen van de opkomende rush, stemt je happy en na anderhalf u, wordt alles echt intenser, je hebt enerzijds heerlijke energetische focus en langs de andere kant een warm, euforisch, sociaal en geil gevoel, komt ook al snel de zin in muziek, dansen en in mijn geval ook über sociaal en non stop prater😜 Doordat het zo fijn binnenkomt en ook niet bam abrupt stopt, de na-stimulatie, die nog enkele uurtjes kan aanhouden en ook gewoon nog echt lekker is, is de echte peak wat moeilijker te bepalen, laat ik het op ca 7u houden, met daarna nog duidelijke after effects.
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Ik raad qua stims langs de ene kant, 6-APB aan, voor een toch wel lange en stabiele rush, met perfecte mix van amfetamine en MDMA. De opkomst vh stofje tussen 45-90min is echt zeer fijn en geeft de aanzet naar een urenlange, zeer lekkere rush met duidelijke MDMA kenmerken, maar dan zonder de kenmerkende golven en pieken en dalen tijdens de peak, ook totaal niet wausy. Je krijgt een geweldig gevoel, vol energie, versterkte zintuigen, waaronder versterkte/veranderlijke visuals, reuk en smaakzin zijn bij mij ook extra versterkt en tuurlijk ga ik volledig in op de muziek of heb ik zeer fijne gesprekken, van pure dolle shit tot meer diepere n emotionele gesprekken. Voor de rest ben ik kei empathisch, sociaal en met momenten mega geil. Kleine, mr niet onbelangrijke nota, op de eerste batch 6apb die ik gekocht had, waren capsules 150mg (die ik nu niet meer vind). Nam deze rond 2u snachts en daar ging ik werkelijk zot lang op door, piek richting de 8u, maar zeker tot na 12u nog zeer aanwezige stimulatie, kan het geen na-stimulatie noemen, omdat de effecten van de peak rush, echt nog zeer aanwezig waren, zeker minder sterk, maar merkte gewoon nog meer effecten vd 6apb, nog kei euforisch en energiek en had nog giga pupillen en wandelend richting station, ging ik volledig op in de muziek en danste, de omgeving voelde bevreemdend aan, eens in station, opt perron, blijf ik mn dansende zelve n zong/neuriede er ook nog bij met mega smile op mn face, iedereen staarde me echt aan, mr trok me van niets iets aan, ik zat echt in zo'n zone, ik spreek dus over dik 12u na inname en was het pas 15u na inname, dat de giga pupillen waren verdwenen, samen met de nog über na-stimulatie. Voelde me uren daarna gewoon best chill, lui sowieso, mr niet down en dacht, ik ga hier vroeg in de avond bedje in, want was reeds op van sanderdaags ochtend (ca 8u), dus om 20u wask 36u wakker, uiteindelijk ist nog 1à2u geworden en had ik echt nog benzo nodig, waar je toch zou denken, dat je na 41à42u zonder slaap, de moeheid ferm zou binnen komen. Bij de rest van die batch, bleef ik deze giga rush ervaren. Maar de batches erna, want de capsules 150mg, waar ik er 10 v had, waren er niet meer, die van 100mg gekocht, maar dat was toch heel wat minder, het was nog wel fijn, mr ivm wat ik er eerder op ervaren had, was dit serieus wat treden nr beneden. Toen eens 2 x capsule 100mg (200mg totaal) genomen, wat dan weer juist nare ervaring opleverde, ipv de anders heerlijke rush, had ik uren trillend zicht, koud-warm, mn ganse lijf trilde, ik was enorm angstig. Ik had reeds de link gemaakt, dat 200mg duidelijk te hoge dosis was n hier moest doorkomen. Weet niet exact hoelang ik me in deze zeer onaangename situatie bevond, maar diezelfde avond/nacht, wanneer de peak passé was, werd alles ook vrij snel normaler, oef. Dus 100mg té licht vr dé goeie rush, 200 to much. Had mn vendor, plots ook 6APB pillen, van 130 en 150mg. Beide ondertussen reeds getest en ja tov 100mg capsule, zeker betere en langere rush, maar geen van beide komen niet in de buurt van mijn eerste batch capsules 6apb 150mg, het blijft nog zeker über fijn stimmetje n mn favoriet, maar vooral in werkingsduur ist beduidend minder. Oké bij eerste batch viel ik bij wijze van spreken, omver vd giga werkingsduur, dus was dit msschn nog de meer potente 6apb variant, waar nu de succinate variant verkocht wordt.

En langs de andere kant, 4-FMA, voor eveneens een fijne rush, meer pep, niet über strak (geen strakke kaken en tandengeknars), maar echt fijne bodyhigh en toch ook duidelijk werkend op serotonine, meer dan 2-FA destijds (vond ik topper, mr beduidend meer peppy), waardoor je gewoon lekkere rush beleefd, met lekkere energy, euforie, über sociaal en een fijne werkingsduur, binnen het uur, komt het echt lekker binnen, lichamelijk wordt het lekker en de eerste tekenen van de opkomende rush, stemt je happy en na anderhalf u, wordt alles echt intenser, je hebt enerzijds heerlijke energetische focus en langs de andere kant een warm, euforisch, sociaal en geil gevoel, komt ook al snel de zin in muziek, dansen en in mijn geval ook über sociaal en non stop prater😜 Doordat het zo fijn binnenkomt en ook niet bam abrupt stopt, de na-stimulatie, die nog enkele uurtjes kan aanhouden en ook gewoon nog echt lekker is, is de echte peak wat moeilijker te bepalen, laat ik het op ca 7u houden, met daarna nog duidelijke after effects.
Klik om te vergroten...
Dus 150mg 6apb is top.... voor sex.... erectie mogelijk? Grts
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Partyboyken88 zei:
Dus 150mg 6apb is top.... voor sex.... erectie mogelijk? Grts
Klik om te vergroten...
Stel je ook wel eens andere vragen, beetje vermoeiend wordt het.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Ik raad qua stims langs de ene kant, 6-APB aan, voor een toch wel lange en stabiele rush, met perfecte mix van amfetamine en MDMA. De opkomst vh stofje tussen 45-90min is echt zeer fijn en geeft de aanzet naar een urenlange, zeer lekkere rush met duidelijke MDMA kenmerken, maar dan zonder de kenmerkende golven en pieken en dalen tijdens de peak, ook totaal niet wausy. Je krijgt een geweldig gevoel, vol energie, versterkte zintuigen, waaronder versterkte/veranderlijke visuals, reuk en smaakzin zijn bij mij ook extra versterkt en tuurlijk ga ik volledig in op de muziek of heb ik zeer fijne gesprekken, van pure dolle shit tot meer diepere n emotionele gesprekken. Voor de rest ben ik kei empathisch, sociaal en met momenten mega geil. Kleine, mr niet onbelangrijke nota, op de eerste batch 6apb die ik gekocht had, waren capsules 150mg (die ik nu niet meer vind). Nam deze rond 2u snachts en daar ging ik werkelijk zot lang op door, piek richting de 8u, maar zeker tot na 12u nog zeer aanwezige stimulatie, kan het geen na-stimulatie noemen, omdat de effecten van de peak rush, echt nog zeer aanwezig waren, zeker minder sterk, maar merkte gewoon nog meer effecten vd 6apb, nog kei euforisch en energiek en had nog giga pupillen en wandelend richting station, ging ik volledig op in de muziek en danste, de omgeving voelde bevreemdend aan, eens in station, opt perron, blijf ik mn dansende zelve n zong/neuriede er ook nog bij met mega smile op mn face, iedereen staarde me echt aan, mr trok me van niets iets aan, ik zat echt in zo'n zone, ik spreek dus over dik 12u na inname en was het pas 15u na inname, dat de giga pupillen waren verdwenen, samen met de nog über na-stimulatie. Voelde me uren daarna gewoon best chill, lui sowieso, mr niet down en dacht, ik ga hier vroeg in de avond bedje in, want was reeds op van sanderdaags ochtend (ca 8u), dus om 20u wask 36u wakker, uiteindelijk ist nog 1à2u geworden en had ik echt nog benzo nodig, waar je toch zou denken, dat je na 41à42u zonder slaap, de moeheid ferm zou binnen komen. Bij de rest van die batch, bleef ik deze giga rush ervaren. Maar de batches erna, want de capsules 150mg, waar ik er 10 v had, waren er niet meer, die van 100mg gekocht, maar dat was toch heel wat minder, het was nog wel fijn, mr ivm wat ik er eerder op ervaren had, was dit serieus wat treden nr beneden. Toen eens 2 x capsule 100mg (200mg totaal) genomen, wat dan weer juist nare ervaring opleverde, ipv de anders heerlijke rush, had ik uren trillend zicht, koud-warm, mn ganse lijf trilde, ik was enorm angstig. Ik had reeds de link gemaakt, dat 200mg duidelijk te hoge dosis was n hier moest doorkomen. Weet niet exact hoelang ik me in deze zeer onaangename situatie bevond, maar diezelfde avond/nacht, wanneer de peak passé was, werd alles ook vrij snel normaler, oef. Dus 100mg té licht vr dé goeie rush, 200 to much. Had mn vendor, plots ook 6APB pillen, van 130 en 150mg. Beide ondertussen reeds getest en ja tov 100mg capsule, zeker betere en langere rush, maar geen van beide komen niet in de buurt van mijn eerste batch capsules 6apb 150mg, het blijft nog zeker über fijn stimmetje n mn favoriet, maar vooral in werkingsduur ist beduidend minder. Oké bij eerste batch viel ik bij wijze van spreken, omver vd giga werkingsduur, dus was dit msschn nog de meer potente 6apb variant, waar nu de succinate variant verkocht wordt.

En langs de andere kant, 4-FMA, voor eveneens een fijne rush, meer pep, niet über strak (geen strakke kaken en tandengeknars), maar echt fijne bodyhigh en toch ook duidelijk werkend op serotonine, meer dan 2-FA destijds (vond ik topper, mr beduidend meer peppy), waardoor je gewoon lekkere rush beleefd, met lekkere energy, euforie, über sociaal en een fijne werkingsduur, binnen het uur, komt het echt lekker binnen, lichamelijk wordt het lekker en de eerste tekenen van de opkomende rush, stemt je happy en na anderhalf u, wordt alles echt intenser, je hebt enerzijds heerlijke energetische focus en langs de andere kant een warm, euforisch, sociaal en geil gevoel, komt ook al snel de zin in muziek, dansen en in mijn geval ook über sociaal en non stop prater😜 Doordat het zo fijn binnenkomt en ook niet bam abrupt stopt, de na-stimulatie, die nog enkele uurtjes kan aanhouden en ook gewoon nog echt lekker is, is de echte peak wat moeilijker te bepalen, laat ik het op ca 7u houden, met daarna nog duidelijke after effects.
Klik om te vergroten...
Wat is je dosering 4fma?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebbenzekezine? zei:
Wat is je dosering 4fma?
Klik om te vergroten...
130mg oraal
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
130mg oraal
Klik om te vergroten...
Ik heb pellets van 60 en van 150 liggen. Ga denk ik dan voor de 150 en op de piek beetje mdma, ben benieuwd. Met 4fa deze combo vaak zat gedaan
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind de 4-FMA ook iets te fijn!
C
CedricLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatst 4-FMA geprobeerd alleen nam 2x XL Pellet van 125mg. Heb hier dus een erg slechte ervaring van waardoor ik erg ging zweten, hartkloppingen kreeg en erge angst opwekte bij mezelf. Ging een beetje naar een overdosis naar een XTC variant? In de eerste uurtjes ging het prima en was t een erg fijn product alleen pas zeker op met hoeveel je gebruikt. Las ergens dat sommige mensen 200mg namen waardoor ik dacht dat dit geen kwaad kon nou heb er erg veel spijt van gehad. Als je een gewone dosis neemt ik raad zelf max. 125mg aan is t zeker prima te doen!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik vind de 4-FMA ook iets te fijn!
Klik om te vergroten...
Te fijn, beter te fijn, dan prul e zoals vb die 3-fa en 2-fa😉
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor 4-FMA weet jij ook de dosering voor slammen en hoe de rush is , dank je
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cedric zei:
Laatst 4-FMA geprobeerd alleen nam 2x XL Pellet van 125mg. Heb hier dus een erg slechte ervaring van waardoor ik erg ging zweten, hartkloppingen kreeg en erge angst opwekte bij mezelf. Ging een beetje naar een overdosis naar een XTC variant? In de eerste uurtjes ging het prima en was t een erg fijn product alleen pas zeker op met hoeveel je gebruikt. Las ergens dat sommige mensen 200mg namen waardoor ik dacht dat dit geen kwaad kon nou heb er erg veel spijt van gehad. Als je een gewone dosis neemt ik raad zelf max. 125mg aan is t zeker prima te doen!
Klik om te vergroten...
Ik heb een vaste dosis van 130mg voor 4-FMA, 2x125= 250mg, da's nr mijn mening en wat algemeen wordt aanbevolen (+125mg heavy dosis), er zwaar over, wat je uiteindelijk ook hebt mogen ervaren. Met 130mg heb ik steeds lekkere stabiele rush met fijne werkingsduur (langst werkende qua amfetamine rc, want 6apb reken ik bij entactogene stim). En zelfs 130mg 4fma + lage dosis 6apb (max 100mg succinate) is fijne combo, zonder bijkomende nadelige effecten. Zoals hierboven reeds aangehaald, heb ik dit met 6apb voorgehad, nl 200mg (2x100mg), duidelijk té hoog vr mij (BMI 21) en is gebruikelijke dosis 130mg, met 150 als max.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."