Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Augustis, Bedankt voor je goede tip voor afbouwen met Baclofen. Kun je ook vertellen wat het schema met Baclofen is, wanneer je ghb afbouwt met 0,5 ml per dag? Is dat 5mg Baclofen meer nemen per dag tegelijk? Is dat tot een maximum van 3 x 25mg Baclofen per dag? En wanneer je op 0 uitkomt met ghb, tot wanneer kun je Baclofen weer gaan afbouwen? Thanks! groet (vraag me ook af hoe het verder is afgelopen met Danny?)"
"Is er iemand anders die ook goede ervaring heeft met Baclofen? Dit moet volgens mij mbv dit middel in een paar dagen van je GHB verslaving af helpen. Als ik dit lees, dat iemand in 3 dagen hiermee geholpen is: http://ghbeest.weebly.com/persoonlijke-ervaringen.html Helaas staat er het afbouwschema er niet bij"
"someone zei: Als je aan Lyrica kan komen dan ben je in combinatie met baclofen acuut clean. Neem 150mg Lyrica samen met 25mg baclofen 1 uur na je laatste portie ghb. Je gaat je snel beter voelen en hoeft geen ghb meer te nemen, je bent dus acuut van de ghb af! Vervolgens de komende dagen 3 maal daags 25 mg baclofen en 150mg Lyrica blijven nemen. Daarna ga je de Lyrica in de loop van enkele weken geleidelijk afbouwen, de baclofen blijf je door slikken om craving, depressie en angsten tegen te gaan, zo val je niet meer terug. Deze methode heeft bij mij feilloos gewerkt en zo ben ik van de een op de andere dag zonder een centje pijn van een zware gbl-verslaving af gekomen. Iedereen reageert verschillend op drugs en medicijnen, dus enige voorzichtigheid is wel op zijn plaats. Succes, en deel je ervaringen zodat anderen er ook wat aan hebben! Klik om te vergroten... Bedoel je 3x daags 150mg Lyrica? Voor hoelang moet je dan Baclofen gebruiken?"
"Of laat maar. Ik lees ergens anders dat al jaren gebruikt hebt! Dan is de afkick ook veel zwaarder en heb je idd veel langer baclofen en lyrica nodig om weer de oude te worden. Voor mensen (zoals ik) die ghb korter als een jaar gebruiken, denk ik dat de afkick makkelijker en korter kan."
"Omdat ieder persoon verschillend is, is het moeilijk om een goed afbouwschema te maken. Het hangt er ook van af hoelang je gebruikt. Voor iemand die 6 maanden gebruikt, kan volgens mij Baclofen ook weer gauw afgebouwd worden. Als je per dag 0,5 ml GHB afbouwd (zoals ze dat ook in de afkickklinieken doen), kan je voor de angst en delerium, oxazepam of diazepam innnemen. Mocht dit niet helpen, word Baclofen en Lyrica toegepast. Deze middelen worden ook toegepast bij lichamelijke afkickverschijnselen zoals te hoge bloeddruk en hartkloppingen. Graag wil ik weten in welke hoeveelheid je deze 2 middelen moet toepassen in een opbouw- en afbouwschema.... Maar ja, niemand kan het mij waarschijnlijk vertellen voor iemand die 6 maanden gebruikt?"
"Ben nu ook begonnen met afbouwen van de GHB. Heb nu afgelopen nachten 1500mg Phenibut gebruikt samen met 1 temazepam en 1,5 dosis GHB en slaap heerlijk ruim 7 uur aan een stuk door! Overdags neem ik dan 500mg Phenibut tegen de ontwenning van de Phenibut. Helaas voel ik me overdag nog wel depressief, maar dan ga ik maar weer aan de drank. Houd jullie op de hoogte. groet, Camiel"
"someone zei: wow ddg, wat goed! Hopelijk hou je het vol om clean te blijven. Mocht je in de verleiding komen om toch weer te gaan gebruiken vanwege craving, angstklachten en/of depressies overweeg dan eerst om baclofen te nemen i.p.v. ghb. Baclofen rekent af met deze klachten. Sterkte! Klik om te vergroten... Moet de baclofen eerst nog uitproberen. Drank en baclofen gaan niet samen. Maar zal het zeker nog even uitstellen met drinken en eerst eens aanzien hoe baclofen bij me valt en hoop dat het voor een groot gedeelte m'n depressie wegneemt. Lyrica werkt niet bij me."
"Heb maar even een nieuwe topic aangemaakt, want sinds een paar dagen werkt mijn dagelijks gebruik van GHB nu werkelijk tegen me! Gebruik het nu alweer ruim 2 maanden, waarvan de laatste weken 4 ml om de 2 uur. Had eerst s'nachts geen problemen met slapen en andere nare ontwenningsverschijnselen omdat ik ook al jaren temazepam gebruik. Maar sinds een week heb ik s'nachts een paar keer heftige paniekaanvallen gehad met hartkloppingen, dat ik echt dacht dat ik dood zou gaan! Moest bijna 112 bellen, maar dat durfde ik niet. Als ik dan gauw weer een shotje nam, duurde het nog ruim een half uur voordat de paniekaanval met hartkloppingen weer over was. Heb inmiddels mijn huisarts gebeld, maar die kon mij alleen maar doorverwijzen naar de Brijder kliniek. En ben daar nu op een wachtlijst gezet! Ik wil er nu echt vanaf! Deze paniekaanvallen en afhankelijkheid halen de lol er wel vanaf! Heb gesproken met een verslavingsarts en die heeft me aangeraden om eerst te beginnen met de doseringen te verlagen naar 3 ml en dan een week daarna naar 2 ml of 2,5 ml en dan zo stapje voor stapje af te bouwen. Voor s'nachts heb ik zelf gevonden en gelezen, dat een paar glazen rode wijn wel helpt (in combinatie met temazepam). Dit moet dan wel ruim 6 uur werken zonder nare afkickverschijnselen. Ik hoop dat ik er zo vanaf kom...."
"Ik ben nu nog geen 2 maanden verslaafd aan GHB en gebruik ongeveer 3-5 doseringen van 3ml per dag in combinatie met alcohol. Ben me bewust van de gevaarlijke combinatie, dus probeer ook niet te veel te drinken daarbij (paar glazen). Gebruik tevens al jaren temazepam voor het slapen en gelukkig heb ik de volgende dag (nog) geen last van ontwenningsverschijnselen. Ik begin dan ook pas in de namiddag me gebruik. Ondanks dat GHB bij mij als prima anti-depressiva werkt (wat verslavend is) heb ik wel meer last gekregen van paniekaanvallen, hyperventilatie, hartritmestoornissen en ademhalingsproblemen. Hier ben ik heel erg van geschrokken, dus moet ik binnenkort gaan stoppen! Ik heb gelezen, dat afbouwen naar halve doseringen het beste werkt. Alleen jammer dat je dan geen lekker gevoel meer merkt. Ik hoop het te kunnen afbouwen in een paar dagen. Ik neem dan een halve dosering zodra ik last heb van voornamelijk lichamelijke ontwenning (hartritmestoornis) en voor de psychische ontwenning neem ik dan alcohol. Heeft iemand ervaring met kortdurig gebruik van GHB (paar maanden) en langdurige afkickverschijnselen?"
"Noodgedwongen moest ik in 1 week afbouwen met 0,5 ml per dag, want ik had niet meer genoeg en mijn dealer kon er niet meer aan komen. Toen ik vorige week van 1,5 ml naar 1 ml per 2 uur ging, werd ik ongelooflijk depressief. Lichamelijk geen problemen. Toen kon ik die dag nog wat regelen bij iemand anders en ben toen even terug gegaan naar mijn oude dosis. Had het ook druk met nieuwe baan. Volgende week ga ik weer een poging maken. Gelukkig kan ik nu wat langer doen als ik bij 80% afbouw ben. Dankzij Phenibut. Ik houd jullie op de hoogte. groet"