Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Mijn vader kan niet slapen 's nachts, piekert veel Hij gebruikt Lormetazepam maar hij krijgt deze niet meer omdat hij al aan 3 stuks zit van 2 mg per nacht. Nu heeft hij Mirtazapine ratiopharm gekregen maar dat is hetzelfde als Remeron zag ik Dat is een heftige anti-depressiva en gezien ik weet wat dat met een mens doet wil ik niet graag dat mijn vader van 78 dat gaat gebruiken. Ik wil niet dat hij straks afgemat en zonder gevoelens rond loopt want het is een vrolijk uitgaand mens. Er moet toch gewoon een betere slaappil zijn die wel werkt ? Iemand enig idee wat te doen, Bedankt zovast van een bezorgde dochter"
"Hallo, bedankt voor de tips, maar ik heb het juiste forum hiervoor gevonden, succes en sterkte en bedankt !"
"Hoi, hoe ik hier terecht gekomen ben; ik heb in google dat middel ingetypt en dit forum kwam naar boven Maar dankjewel voor je reactie en zal ook eens even zoeken naar een medicijnen forum, thnx !"
"Bedankt voor de tip !"