#1
Mensen...
Ik had een vraagje over Salvia,
kan je dat ook gewoon als een joint roken met langevloei, tabak en tip?
Of heb je percee een bong nodig?
En een puurpijpje... kan dat wel of niet met Salvia?
Alvast Bedankt!
Ik had een vraagje over Salvia,
kan je dat ook gewoon als een joint roken met langevloei, tabak en tip?
Of heb je percee een bong nodig?
En een puurpijpje... kan dat wel of niet met Salvia?
Alvast Bedankt!